  • 241. Data: 2011-03-03 12:24:02
    Temat: Re: Od jutra mo na je dzi bez wiate w dzie
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-03-03 11:56, szufla pisze:

    > I po co pieprzysz bez sensu ? Ma racje, jestes zmeczony to zjedz na parking
    > bo zasniesz i bedzie kilka trupow przez ciebie.
    >
    > sz.

    a nie lepiej, zeby specjalnie dla niego kazdy pieszy wyposazony był w lampę
    halogenową
    koloru białego na głowie. Przecież jak będzie jechał śpiący, pijany, chory czy w
    ogóle
    bedzie leżał na tylnim siedzeniu to od razu zauwazy takiego pieszego z lampą i nie
    będzie
    musiał znowu naprawiać auta przez nieodpowiedzialne, niewidzialne samochody czy
    ludzi.

  • 242. Data: 2011-03-03 12:31:46
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-03-01 12:38, DJ pisze:

    > Inne byly razem z nim zaparkowane na poboczu. A on postanowil wlaczyc sie do
    > ruchu, ale bez swiatel. Tym samym zlewal sie z tymi innymi zaparkowanymi.
    > Gbyby mial zapalone swiatla duzo bardziej by sie "rzucal w oczy" i bym go
    > zauwazyl znacznie wczesniej.

    A gdyby miał cztery koguty migające na żółto, wyjeżdżał z wciśniętym klaksonem,
    machał
    przez okno ręką i krzyczał uwaga to zauwazył bys go jeszcze szybciej? Może trzeba by
    pomyśleć o takim rozwiązaniu? Przecież jak by wyjeżdżał z prawej i w kierunku twojej
    jazdy
    to nawet jak by zapalił światła to byś ich nie zauważył.

  • 243. Data: 2011-03-03 12:35:45
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-03-01 12:50, DJ pisze:

    > Jezeli wiesz, ze ktos ma obowiazek jechac na swiatlach to ten fakt
    > wykorzystujesz. A piesi tez powinni o swoje zycie dbac i nosic odblaski czy
    > latarki. O rowerach nie wspominajac.

    na osiedlowej drodze mają ci latać piesi i świecić po oczach latarkami??? żebyś ich
    łaskawie nie przejechał?? :D

  • 244. Data: 2011-03-04 08:12:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl>

    > Kiedys przed automobilem musiala isc osoba z czerwona choragiewka, moze
    > trzeba by przywrocic ten przepis w Polsce? ;-P

    A to akurat jest w temacie. Kolumna pieszych może iść drogą. Powiedzmy
    pielgrzymka.

  • 245. Data: 2011-03-04 22:14:05
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-02 15:01, szufla pisze:

    > Prosze bardzo, poniewaz bredzisz z braku argumentow to zweryfikowalem dane
    > zabitych z lat 2006/2007 ze strony policji specjalnie dla ciebie jasnie
    > panie:
    > Zabici w 2006 - 5243
    > Zabici w 2007 - 5583
    > http://www.policja.pl/palm/pol/8/21830/Wypadki_drogo
    we_w_Polsce_w_2007_r.html
    > a teraz naloz na wykres i sprawdz czy sie zgadza. Zadowolony ? Mam nadzieje,
    > ze reszte potrafisz sam odszukac czy trzeba pokazac palcem jak dziecku ?
    > Mam nadzieje, ze uznasz raport policji za wiarygodny :)

    Jeżeli chodzi o wypadki samochodowe:

    Zabici w 1210 - 0
    Zabici w 2007 - 5583

    Wbrew pozorom porównanie tak samo bezsensowne jak Twoje. Możemy więcej.
    Pierdzenie w samochodzie jest szkodliwe dowód:

    Zabici w 2006 - 5243
    Zabici w 2007 - 5583

    A pamiętam jak dziś jak bąka puściłem jadąc w 2007. Ale za to, słuchanie
    Dody zmniejsza wypadki dowód:

    Zabici w 2006 - 5243
    Zabici w 2007 - 5583

    Również pamiętam jak dziś, jak jadąc w 2006 leciała Doda w jakieś stacji
    radiowej.

    Itp. Itp. Itp.

    Reasumując, kreski to sobie może narysować każdy. Z dowolnie wybranych
    danych, pytanie co to wnosi.

    Narysuj mi wykres z uśrednieniem na miesiące. Zrób osobny dla sumy
    zabitych oraz z rozbiciem na poszczególne typy wypadków. To już będzie
    jakaś podstawa do rozmów. Oczywiście nie zrobisz tego bo to wymaga
    pracy, a dodatkowo nie potwierdzi z góry założonej tezy.

    A może sumy z samych miesięcy letnich? Albo z miesięcy letnich i
    rozbicia na dzień/noc? A może osobno dla dnia osobno dla nocy. Mnóstwo
    ciekawych wniosków można wyciągnąć. Problem w tym, że żaden nie
    potwierdzi Twojej teorii, dlatego naparzacie tym jednym bzdurnym
    wykresem gdzie się da. Bo to jedyna manipulacja na którą Was stać.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 246. Data: 2011-03-05 00:46:59
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > A pamiętam jak dziś jak bąka puściłem jadąc w 2007

    Czuc do dzisiaj, a teraz badz laskaw i sie w koncu odpieprz !

    sz.

  • 247. Data: 2011-03-05 18:19:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-05 00:46, szufla pisze:

    > Czuc do dzisiaj, a teraz badz laskaw i sie w koncu odpieprz !

    Standardowa dyskusja przeciwników świateł, najpierw manipulacja pseudo
    danymi, jak nie chwyci to wyzwiska. Poziom stale ten sam.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 248. Data: 2011-03-05 18:21:08
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-03 00:49, jerry pisze:

> [...]
    au%200708_10.indd.pdf
    > nie znam niemieckiego, więc każdy artykuł z DRL można mi podsuwać
    > a i tak nie widzę możliwości olśnienia światłem reflektora, przy takiej
    > lampie jaką jest słońce.

    Ja się zawsze zastanawiałem, jak Ci fani jazdy bez świateł dają radę
    jeździć w nocy. Nigdy chyba nie znajdę na to odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 249. Data: 2011-03-05 18:40:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Mar 2011 18:21:08 +0100, Arek wrote:
    >>> http://www.polizeisv-wien.at/media/rundschau/Rundsch
    au%200708_10.indd.pdf

    >Ja się zawsze zastanawiałem, jak Ci fani jazdy bez świateł dają radę
    >jeździć w nocy. Nigdy chyba nie znajdę na to odpowiedzi.

    Proste - w nocy swiatla sa potrzebne, wiec sie je wlacza.
    A w dzien nie sa potrzebne, wiec czemu wlaczac ?

    Ba - wystarczy dobrze oswietlona ulica i nawet nie zauwazysz roznicy
    czy masz swiatla czy nie ..

    J.

  • 250. Data: 2011-03-05 22:12:45
    Temat: Odp: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "wit" <w...@m...aei.polsl.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ikl3fq$9g9$...@n...onet.pl...

    > To może piesi z czołówkami? Myślę, że będą bardzo dobrze (i mile) widziani.

    czolowki to tylko do przodu swieca... WPROWADZIC OBOWIAZKOWE AUREOLE!!