  • 251. Data: 2011-03-06 00:49:39
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-02-28 21:43, Kresowiak pisze:
    > Wprawdzie nakaz jeszcze obowiązuje, ale ponieważ został zaskarżony do
    > Trybunału Konstytucyjnego, sądy w takach sytuacjach zwykle odraczają
    > postępowanie, czekając na werdykt.
    > Nie wiem jak Wy, ale ja od jutra zamierzam nie przyjąć mandatu.
    > Poinformujcie o tym rodzinę i znajomych, że jest taka możliwość.

    Jak zawsze... poinformuj rodzinę że wymagasz leczenia - pilnie.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 252. Data: 2011-03-06 19:09:25
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-05 18:40, J.F. pisze:

    > Proste - w nocy swiatla sa potrzebne, wiec sie je wlacza.

    No ale co z tym rażeniem? W nocy przestają razić?

    A.

  • 253. Data: 2011-03-06 19:16:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Mar 2011 19:09:25 +0100, Arek wrote:

    >No ale co z tym rażeniem? W nocy przestają razić?

    No oczywiscie ze raza, ale coz zrobic.

    J.

  • 254. Data: 2011-03-06 21:09:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Proste - w nocy swiatla sa potrzebne, wiec sie je wlacza.
    > A w dzien nie sa potrzebne, wiec czemu wlaczac ?
    >
    > Ba - wystarczy dobrze oswietlona ulica i nawet nie zauwazysz roznicy
    > czy masz swiatla czy nie ..

    ale światła mają tez służyć temu aby ciebei było widać...

  • 255. Data: 2011-03-07 08:05:17
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-06 19:16, J.F. pisze:

    > No oczywiscie ze raza, ale coz zrobic.

    No skoro w dzień ktoś nie daje rady, co potwierdzają najnowsze badania
    naukowe, to czy powinien jeździć w nocy?

    A.

  • 256. Data: 2011-03-07 08:06:48
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-06 21:09, Marek Dyjor pisze:

    > ale światła mają tez służyć temu aby ciebei było widać...

    No jak ja widzę, to chyba mnie tez widać? Każde dziecko wie jak to
    działa, a jak zamkniesz oczy to znikasz.

    A.

  • 257. Data: 2011-03-07 11:50:34
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Proste - w nocy swiatla sa potrzebne, wiec sie je wlacza.
    > A w dzien nie sa potrzebne, wiec czemu wlaczac ?
    >
    > Ba - wystarczy dobrze oswietlona ulica i nawet nie zauwazysz roznicy
    > czy masz swiatla czy nie ..

    I to jest genialne stwierdzenie światłofobów. Funkcjonuje identycznie.
    I w nocy i w dzień,
    Z SAMOCHODU WIDAĆ DOBRZE, LUB BARDZO DOBRZE
    gorzej jest z zewnątrz.
    "Oszczędni" po prostu nie chcą tego przyznać.
    Będą szukać filozofii, dowodów, wymyślonych "doświadczeń"

    Jedyne o co chodzi nieświecącym w dzień to żal tych 1- 2% więcej na paliwo.
    Trudno im sie przyznać, że jedynie o te małe pieniądze chodzi.
    Taka małostkowość. Podniesienie bezpieczeństwa(choćby o 1%)
    to ich nie interesuje. Będą poszukiwać "dowodów" - ciągle.

    Artur(m)

  • 258. Data: 2011-03-07 11:57:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2011 11:50:34 +0100, Artur(m) wrote:

> [...]
    >gorzej jest z zewnątrz.
    >"Oszczędni" po prostu nie chcą tego przyznać.
    >Będą szukać filozofii, dowodów, wymyślonych "doświadczeń"

    Jakich wymyslonych ? Niektorzy z nas maja troche wiecej niz 20 lat i
    jeszcze pamietaja jak sie jezdzilo "bez swiatel". Normalnie sie
    jezdzilo, a kto ma jakies traumatyczne przezycia to do okulisty :-P

    Oliwi jakos swiat;a nie pomogly.

    >Jedyne o co chodzi nieświecącym w dzień to żal tych 1- 2% więcej na paliwo.

    na paliwo, na zarowki, na akumulator.

    >Trudno im sie przyznać, że jedynie o te małe pieniądze chodzi.
    >Taka małostkowość.

    Perspektywiczne myslenie. swiatla, gasnica, apteczka, kask, ABS, ESP,
    zestaw do telefonu, defibrylator - jeszcze wiele da sie wymyslec

    >Podniesienie bezpieczeństwa(choćby o 1%)
    >to ich nie interesuje. Będą poszukiwać "dowodów" - ciągle.

    No ale widzisz - jakos nie wzroslo, a moze nawet spadlo.
    Bo to byl wymyslony powod wypadkow :-)

    J.

  • 259. Data: 2011-03-07 12:18:18
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    paliwo.
    > Trudno im sie przyznać, że jedynie o te małe pieniądze chodzi.

    Nie sądzę. Chodzi raczej o "nie, bo nie". A to dużo silniejsza motywacja niż
    te parę zł.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 260. Data: 2011-03-07 12:31:31
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Jakich wymyslonych ? Niektorzy z nas maja troche wiecej niz 20 lat i
    > jeszcze pamietaja jak sie jezdzilo "bez swiatel". Normalnie sie
    > jezdzilo, a kto ma jakies traumatyczne przezycia to do okulisty :-P

    Polecam to tym, którzy widzieli wtedy, tyle aut co dziś.
    Im się na pewno przyda.
    Sam jechałem bez świateł (tak gdzieś w 73 r. zepsuta prądnica)
    Spotkałem w trasie z Malborka do W-wy może 6 - 10 samochodów.
    Wszyscy jechali 70 góra 90 km/h
    Dziś nawet "kapelusze" jeżdżą 100.

    Artur(m)