  • 1. Data: 2011-02-28 07:20:11
    Temat: Z drogi S1 do DK 28
    Od: "Ula" <u...@o...pl>

    Miałabym pytanie dot. sam. osobowego:
    Czy z miejscowości Imielin w kierunku Wadowic
    i do Jordanowa lepiej jest jechać
    (przed świtem - ok. godz 5.00)
    - przez Oświęcim do miejscowości Zator
    czy
    - przez Chełmek, Babice do miejscowości Zator

    Chodzi mi o wyboje i dziury pozimowe
    oraz objazdy (gdzie są mniejsze)
    Ula.

  • 2. Data: 2011-02-28 07:44:47
    Temat: Re: Z drogi S1 do DK 28
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    On 28 Lut, 07:20, "Ula" <u...@o...pl> wrote:
    > Czy z miejscowo ci Imielin w kierunku Wadowic
    > i do Jordanowa lepiej jest jecha
    > (przed witem - ok. godz 5.00)
    > - przez O wi cim do miejscowo ci Zator
    > czy
    > - przez Che mek, Babice do miejscowo ci Zator
    >
    > Chodzi mi o wyboje i dziury pozimowe
    > oraz  objazdy (gdzie s mniejsze)

    Jeżeli chodzi o ruch, to o tej godzinie obydwie drogi są puste.
    Osobiście wolę przez Chełmek i Babice (jakość drogi bdb).
    Co do remontów i objazdów to obecnie nie mam danych.

    Pozdrawiam
    Marcin Kiciński

  • 3. Data: 2011-02-28 20:26:58
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Chodzi mi o wyboje i dziury pozimowe
    > oraz objazdy (gdzie są mniejsze)

    na DK 28 jest jedno wahadło gdzieś za Wadowicami (w okolicy Świnnej Poręby?
    gubię się w nazewnictwie tamtych okolic) - w każdym razie jest remont
    mostka - do pominięcia czasowego bo na czerwonym stoi się może minutę,

    brat

  • 4. Data: 2011-03-01 08:48:50
    Od: "Ula" <u...@o...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poręby? gubię się w nazewnictwie tamtych okolic) - w każdym razie jest
    > remont mostka - do pominięcia czasowego bo na czerwonym stoi się może

    Wiem, że tam są pracy przy zbiorniku retencyjnym
    od kilkunastu lat.
    Natomiast czy przy Siewierzu są nadal zatory, czy skrzyżowanie
    dwupoziomowe jest może ukończone?
    Ula

  • 5. Data: 2011-03-01 09:45:31
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Ula" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wiem, że tam są pracy przy zbiorniku retencyjnym
    > od kilkunastu lat.

    Bodajże 30 lat już to budują i końca nie widać.
    Zbiornik, zbiornikiem, natomiast może być remont mostka
    w Czartaku np. (koło pizzerii), czy dalej, przy końcu tego zamykanego
    i otwieranego fragmentu drogi (wiadukt, który stał samotnie przez lata).

    > Natomiast czy przy Siewierzu są nadal zatory, czy skrzyżowanie
    > dwupoziomowe jest może ukończone?

    Skrzyżowanie zrobili, ale za Siewierzem, patrząc od strony Częstochowy.
    Korki niby mniejsze, ale lewoskręt na starym skrzyżowaniu nadal jest.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-03-01 11:33:52
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Wiem, że tam są pracy przy zbiorniku retencyjnym
    > od kilkunastu lat.
    > Natomiast czy przy Siewierzu są nadal zatory, czy skrzyżowanie
    > dwupoziomowe jest może ukończone?

    nie wiem, DK28 jechałem w niedzielę, a S1 ostatnio z początkiem stycznia
    bodaj więc info mam nieaktualne,

    brat