  • 1. Data: 2011-02-28 23:38:57
    Temat: Toyota Rav4 2gen - za ile?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Nie, nie mam ogłoszenia o sprzedaży.

    Za to zastanawiam się ile taka Ravka rocznik 2004 - moze 2005 jest warta
    i za ile można ja zakupić.
    Interesuje mnie właśnie 2 generacja (centralny dyfer, nie haldex),
    diesel 2.0 (116KM), klima może być manualna, dam rade bez skórzanej
    tapicerki ale w sensownym stanie z sensownym przebiegiem (nie, nie chce
    200k km i wierze że te samochody nie muszą tyle mieć - bardzo blisko mam
    taki samochód który jeździ dużo i nie ma aż tyle).

    Pewnie że przejrzałem otomoto, ale mam dziwne wrażenie że albo za bezcen
    albo zbyt drogie.
    Słowem ile toto warte? [prócz tego, że tyle ile ktoś za to da :-P ]
    Szukać za granicą? Podobno ilość dzwonionych egzemplarzy jest
    przestraszna...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327