  • 1. Data: 2011-02-28 21:43:32
    Temat: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: " Kresowiak" <k...@g...pl>

    Wprawdzie nakaz jeszcze obowiązuje, ale ponieważ został zaskarżony do
    Trybunału Konstytucyjnego, sądy w takach sytuacjach zwykle odraczają
    postępowanie, czekając na werdykt.
    Nie wiem jak Wy, ale ja od jutra zamierzam nie przyjąć mandatu.
    Poinformujcie o tym rodzinę i znajomych, że jest taka możliwość.

  • 2. Data: 2011-02-28 22:12:33
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie wiem jak Wy, ale ja od jutra zamierzam nie przyjąć mandatu.
    > Poinformujcie o tym rodzinę i znajomych, że jest taka możliwość.

    Ale czym sie tak ekscytujesz?
    Niektorzy jezdza bez swiatel kiedy chca nie patrzac na trybunal
    konstytucyjny. Nie dalej jak dzisiaj rano malo w takiego nie walnalem. Blady
    swit, szary samochod bez swiatel wyjezdzajacy sposrod innych zaparkowanych
    samochodow i dosc ostre hamowanie z mojej strony. Jechalem wolno, bo to byla
    droga osiedlowa. Gdyby mial wlaczone swiatla zauwazylbym go sporo wczesniej.

    DJ

  • 3. Data: 2011-02-28 22:29:35
    Temat: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-02-28 22:12, DJ pisze:

> [...]
    > droga osiedlowa. Gdyby mial wlaczone swiatla zauwazylbym go sporo wczesniej.

    To jest właśnie skutek działania kretynów uchwalających nowe nakazy i
    zakazy bez opamiętania.
    Stara zasada mówi, "Jak raz każesz coś zrobić, to już zawsze będziesz
    musiała kazać to zrobić".
    Od zawsze było wiadomo, że jak są złe warunki, to się zapala światła, a
    jak dobre, to nie zapala.
    Durnie wydali przepisy i teraz ludzie nie będą w dzień zapalali świateł
    nawet jak będzie padał deszcz.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 4. Data: 2011-02-28 22:34:42
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Nu panie, u was na kresach to inaczej...moze i swetit u
    was nie ma potrzeby...Ale tu swiat inny. Tu Ewropa naszla.
    Awtomobili mnogo, aze strach! A pendzom wsciekle, ze ich
    ledwo widac - to swietit nam potrzeba.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-02-28 22:38:23
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Zawsze znajda sie skurwiele, ktorzy nie beda zapalac jesli nie zlapiesz ich
    za morde. A bo to zarowki szkoda, a bo jedno piwo rocznie zaoszczedzi na
    paliwie, a bo odbija sie od samochodow i oslepia, itp. W Szkocji nie pala
    swiatel dopoki widza dokad jada. W efekcie ja stracilem znizke bo wycofalem
    w krowe w grafitowym gracie.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2011-02-28 22:41:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 21:38:23 -0000, G Nowak napisał(a):

    > paliwie, a bo odbija sie od samochodow i oslepia, itp. W Szkocji nie pala
    > swiatel dopoki widza dokad jada. W efekcie ja stracilem znizke bo wycofalem
    > w krowe w grafitowym gracie.

    Zasuwałeś nieoświetloną drogą na wstecznym?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2011-02-28 22:50:42
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2011 22:12, DJ pisze:
    Jechalem wolno, bo to byla
    > droga osiedlowa. Gdyby mial wlaczone swiatla zauwazylbym go sporo wczesniej.

    Uważaj na drodze mają prawo pojawić się "obiekty" które nie muszą
    świecić światłami. Pamiętaj o tym.

    Lepiej żeby nie przypominał o tym pieszy na przejściu czy (odpukać)
    prokurator. Lepiej mysleć niż świecić i popadać w samozadowolenie.
    Temacik zastępczy

  • 8. Data: 2011-03-01 00:15:38
    Od: pawik <p...@t...pl>

    At 28 Feb 2011 20:43:32 +0000 Kresowiak wrote:
> [...]
    > Nie wiem jak Wy, ale ja od jutra zamierzam nie przyjąć mandatu.
    > Poinformujcie o tym rodzinę i znajomych, że jest taka możliwość.

    Glupis i tyle... sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.

    Pawik

  • 9. Data: 2011-03-01 01:34:17
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    >Glupis i tyle... sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.

    A moze jakos bardziej merytorycznie...debilku..

    sz.

  • 10. Data: 2011-03-01 07:46:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kresowiak wrote:
> [...]
    > Nie wiem jak Wy, ale ja od jutra zamierzam nie przyjąć mandatu.
    > Poinformujcie o tym rodzinę i znajomych, że jest taka możliwość.

    proponuje zacznij jeździć bez kół..