  • 191. Data: 2011-03-02 07:38:48
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: x <...@...x>

    Kresowiak pisze:

    > Podobnie jak twierdzenie, że Ziemia jest płaska.

    Właśnie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 192. Data: 2011-03-02 07:52:47
    Temat: Re: Od jutra mo na je dzi bez wiate w dzie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem problem jest inny.
    > Jezeli wszyscy jezdza bez swiatel lub wszyscy na swiatlach to jest OK.
    > Gorzej gdy czesc tak a czesc tak. Z tego powodu jazda cala dobe na
    > swiatlach jest bardzo dobra. Bo jak nie ma nakazu to niektorzy nie wlacza
    > swiatel dopoki jeszcze cos widza. I pozniej sa takie sytuacje, ze jest
    > szaro, buro, siapi deszcz, zaczyna sie mrok, a tu sie znajdzie te pare
    > procent kierowcow co oszczedzaja. I tacy kierowcy, ktorzy jada bez swiatel
    > podczas gdy 99% inych jedzie na swiatlach sa niebezpieczni.

    I znajdą się rowerzyści, piesi w kolumnach i pojedynczo ... guzik z tego co
    piszesz wynika.

  • 193. Data: 2011-03-02 08:01:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > A którym?

    Tym co jeździli ? :-)

    Nie wiem, chcesz powiedzieć, że nigdy tego nie było czy o co chodzi ?

  • 194. Data: 2011-03-02 08:44:49
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Takie kreski to sobie może każdy narysować, wolałbym jakieś liczby z
    > podaniem źródła.

    Ty jakoś w ogóle nie dałeś żadnych, oficjalnych ani nawet
    nieoficjalnych danych.
    Czyżbym się mylił?

    Artur(m)

  • 195. Data: 2011-03-02 08:45:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 19:16, x pisze:

    > Żeby się _wyróżniały_. Dokładnie tak samo jak motocykle.

    Czy pieszy przejechany przez pojazd uprzywilejowany, czuje się jakoś
    lepiej niż przez zwykłego passata bez świateł?

    A.

  • 196. Data: 2011-03-02 08:47:49
    Od: Ktostam <k...@m...pl>

    W dniu 2011-03-01 12:31, Kresowiak pisze:

    > Bo teraz jest tak - wyprzedzający na trzeciego w ostatniej chwili widzi
    > światła i wali w drzewo. Przedtem zderzyłby się czołowo.

    Czyli jednak jazda na światłach ma pozytywny wpływ. Wcześniej idiota
    zabiłby niewinnych ludzi . A tak wybiera mniejsze zło i wykonuje drogowe
    sepuku. Ja jestem za.

    Pieniacz Pan Panie Kresowiak zwykły jesteś. Kończ Waćpan, wstydu sobie
    oszczędź.

  • 197. Data: 2011-03-02 08:48:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 23:12, Kresowiak pisze:

    > Nie da się ukryc, że wtedy kazdy po kilku stłuczkach zacząłby jeździć
    > ostrożniej niż teraz i zachowywał większe odległości. W dłuższym okresie
    > bezpieczeństwa by to na pewno nie pogorszyło.

    Tak właśnie myślałem. A czy nie uważasz, że awaryjne to również głupota?
    Tyle migających żarówek. Efekt taki, że człowiek normalnie stojącego
    samochodu na poboczu nie widzi bo nie miga z każdej strony. A co dopiero
    pieszy i rowerzysta też oni nie migają. Te światła są chyba najbardziej
    niebezpieczne. Nie uważasz tak samo?

    A.

  • 198. Data: 2011-03-02 08:49:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 20:38, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > No ale oni mają być BARDZIEJ widoczni od innych a nie tak samo

    A czy miganie i sygnały dźwiękowe nie są wystarczająco BARDZIEJ?

    A.

  • 199. Data: 2011-03-02 08:53:53
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 18:23, J.F. pisze:

    > Tylko trudno zeby lezaly przyssane do wlasnego cyca. Musza jesc cos
    > innego.

    No tak, to nieco komplikuje sytuację. Na szczęście cielaki są
    bystrzejsze niż my i jakoś to potrafią rozwiązać. Myślę, że dorosłe
    osobniki dały by sobie również radę.

    A.

  • 200. Data: 2011-03-02 08:58:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 18:26, szufla pisze:

    > Tak ? To daj psu czekolade, zobaczymy czy nie bedzie mu smakowalo :)

    Faktycznie dobrym przykładem na instynkt zwierzęcy to udomowiony zwierzak:)

    Choć mimo wszystko, większość psów jakie znałem, chleba jeść nie
    chciała. Mięsa smażonego również. Kiełbasę średniej jakości to dopiero
    przy dużym głodzie. Ale padlinę znalezioną w śmietniku to i owszem:)

    A.