  • 91. Data: 2011-03-01 14:04:12
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: PaPi <...@...3>

    > Słabe porównanie. Tu akurat statystyki są bezlitosne i jednoznaczne.
    > Dodatkowo badania wykazują jednoznacznie, czym dla człowieka jest
    > produkt przeznaczony dla małych cielaków.

    Poprosze o linka dotyczacego tych badan.
    Popartego jakas publikacja w Science czy rekomendacja WHO ? Bo z portali
    wrozbiarskich czy innych homeopatycznych sobie daruj.

  • 92. Data: 2011-03-01 14:21:00
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 14:02:04 +0100, Artur Maśląg wrote:

    >Nie mówiąc o tym, że krowie mleko dla kotów to niebyt szczęśliwy
    >pomysł i może im zaszkodzić.

    Ale lubia. Tylko ze normalnie to raczej nie doily krow :-)

    J.

  • 93. Data: 2011-03-01 14:22:00
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Nie mówiąc o tym, że krowie mleko dla kotów to niebyt szczęśliwy
    > pomysł i może im zaszkodzić.

    Tak jak kości psom. Niemniej pytanie było czy widziałem jakieś inne ssaki
    pijące mleko: widziałem.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 94. Data: 2011-03-01 14:23:52
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Ale lubia. Tylko ze normalnie to raczej nie doily krow :-)

    Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Chciałbym zobaczyć co drapieżniki robią
    z wymionami samic ssaków. Jeśli się nimi nie brzydzą, to chyba jednak mleko
    im nie szkodzi.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 95. Data: 2011-03-01 14:29:58
    Temat: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 13:16, WW pisze:

    > To prawda, ale zakładam, że i IQ w tym czasie nieco się podniosło :-)

    IQ dowolnej zbiorowości jest mniejsze niż każdego osobnika osobno.

    A.

  • 96. Data: 2011-03-01 14:30:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 13:12, Kresowiak pisze:

    > Czy ja dobrze widzę? Nie napisałeś tego poważnie, prawda?
    > Nikt nie może być aż TAK głupi!

    Typowy neelixowy poziom. Czas płynie a neelix zawsze ten sam.

    A.

  • 97. Data: 2011-03-01 14:32:32
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 13:14, Kresowiak pisze:

    > A ty zatrzymujesz się przed każdym zaparkowanym z włączonymi światłami (są
    > takie) czekając aż ruszy?

    Nie dostrzegasz różnicy?

    A.

  • 98. Data: 2011-03-01 14:35:12
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 13:15, Kresowiak pisze:

    > Widzę różnicę pomiędzy zaparkowanym samochodem a włączającym się do ruchu
    > Nie widzę różnicy pomiędzy samochodem włączającym się do ruchu z włączonymi
    > światłami i bez.

    Nie widzisz różnicy pomiędzy zaparkowanym a jadącym samochodem. No to
    nieźle i jeszcze twierdzisz, że to jest bezpieczne. Mam nadzieję neelix,
    że ciągle nie wyrobiłeś tego PJ.

    A.

  • 99. Data: 2011-03-01 14:36:49
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 13:30, DJ pisze:

    > Kazdy srednio rozgarniety rowerzysta wie, ze jak jest bardziej widoczny to
    > ma wieksze szanse byc wczesniej zauwazony i ma szanse na dluzsze zycie.

    Dodatkowo, wyminięcie rowerzysty to delikatny ruch kierownicą, a
    samochodu na pasie już nie. To, że neelix tego nie kuma to chyba dla
    wszystkich oczywiste.

    A.

  • 100. Data: 2011-03-01 14:38:36
    Temat: Re: OT Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 14:23, flower pisze:
> [...]
    > z wymionami samic ssaków. Jeśli się nimi nie brzydzą, to chyba jednak mleko

    Te wszystkie choroby na które zapadają koty karmione mlekiem to na pewno
    zbieg okoliczności.

    A jak każdy wie, taki np. słoń, swój potężny kościec buduje z...
    oczywiście, że tak: krowiego mleka. Słonie są szczególnymi smakoszami
    krowiego mleka, dlatego nie mają osteoporozy itp.

    A.