    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Date: Fri, 04 Mar 2011 22:14:05 +0100

    W dniu 2011-03-02 15:01, szufla pisze:

    > Prosze bardzo, poniewaz bredzisz z braku argumentow to zweryfikowalem dane
    > zabitych z lat 2006/2007 ze strony policji specjalnie dla ciebie jasnie
    > panie:
    > Zabici w 2006 - 5243
    > Zabici w 2007 - 5583
    > http://www.policja.pl/palm/pol/8/21830/Wypadki_drogo
    we_w_Polsce_w_2007_r.html
    > a teraz naloz na wykres i sprawdz czy sie zgadza. Zadowolony ? Mam nadzieje,
    > ze reszte potrafisz sam odszukac czy trzeba pokazac palcem jak dziecku ?
    > Mam nadzieje, ze uznasz raport policji za wiarygodny :)

    Jeżeli chodzi o wypadki samochodowe:

    Zabici w 1210 - 0
    Zabici w 2007 - 5583

    Wbrew pozorom porównanie tak samo bezsensowne jak Twoje. Możemy więcej.
    Pierdzenie w samochodzie jest szkodliwe dowód:

    Zabici w 2006 - 5243
    Zabici w 2007 - 5583

    A pamiętam jak dziś jak bąka puściłem jadąc w 2007. Ale za to, słuchanie
    Dody zmniejsza wypadki dowód:

    Zabici w 2006 - 5243
    Zabici w 2007 - 5583

    Również pamiętam jak dziś, jak jadąc w 2006 leciała Doda w jakieś stacji
    radiowej.

    Itp. Itp. Itp.

    Reasumując, kreski to sobie może narysować każdy. Z dowolnie wybranych
    danych, pytanie co to wnosi.

    Narysuj mi wykres z uśrednieniem na miesiące. Zrób osobny dla sumy
    zabitych oraz z rozbiciem na poszczególne typy wypadków. To już będzie
    jakaś podstawa do rozmów. Oczywiście nie zrobisz tego bo to wymaga
    pracy, a dodatkowo nie potwierdzi z góry założonej tezy.

    A może sumy z samych miesięcy letnich? Albo z miesięcy letnich i
    rozbicia na dzień/noc? A może osobno dla dnia osobno dla nocy. Mnóstwo
    ciekawych wniosków można wyciągnąć. Problem w tym, że żaden nie
    potwierdzi Twojej teorii, dlatego naparzacie tym jednym bzdurnym
    wykresem gdzie się da. Bo to jedyna manipulacja na którą Was stać.

    Pozdrawiam,
    A.