  • 11. Data: 2011-10-31 16:57:10
    Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości:

    > OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
    > sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłączony
    > (w przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie przewodu podciśnienia,
    > wtryski niedawno wstawione z końcówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoś by
    > mogło wpływac na dawkę paliwa ale raczej powinna byc większa i
    > zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma więcej mocy),

    To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania
    błędów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do
    tunnera na korekte softu bo chyba nie wymieniałeś wtryskiwacze na większe
    tylko dla +20 Nm ;].

    > katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu
    > na te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną częstotliwością.
    > Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w kartonie i
    > czeka na montaż więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż podciśnienia z
    > turbo do N75, przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię nowe
    > logi.

    Skoro napisałeś że wymieniałeś zawór odcinający paliwo na pompie VP N109 i
    dalej błędy się pojawiają to ja bym posprawdzał "połączenie masy" na pompie
    VP oraz jeszcze przeczyścił kabel, który może być zaśniedziały.
    http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

    > Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie to na
    > b3d bym dał posta :P

    Nie pisuje już tam wśród troli ;-P

    > Pzdr
    > Piotrek

    Pozdr.
    Bugatti

  • 12. Data: 2011-10-31 18:36:48
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > na korekte softu bo chyba nie wymieniałeś wtryskiwacze na większe tylko dla

    zgadza się i taki mam zamiar ale najpierw chciałem turbo wyminić tudzież uporać
    się z tymi wszystkimi błędami. Zasadniczo w silniku ALH same wtryski dają
    15-25km i naprawdę czuć sporą różnicę a z tego co czytałem na forach korekta
    softu nie jest konieczna (poza tym błędy pojawiały się już wcześniej przed
    wtryskami)

> [...]
    > i dalej błędy się pojawiają to ja bym posprawdzał "połączenie masy" na
    > pompie VP oraz jeszcze przeczyścił kabel, który może być zaśniedziały.

    dziwne bo zawór działa za każdym razem jak go testuje VAGiem no ale masy i tak
    muszę posprawdzać

    > Nie pisuje już tam wśród troli ;-P

    znalazł się "pożądny" :P

    Pzdr
    Piotrek

  • 13. Data: 2011-11-03 00:18:56
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    Nie przypalila ci sie jakas wiazka? Albo jakis lokalny spec nie dlubal w
    elektryce? Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?

    Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly -
    czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie
    wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne,
    "dynda" i sie zwiera.

    --
    venioo
    gg:198909

  • 14. Data: 2011-11-03 02:49:25
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> wrote in message
    > Nie przypalila ci sie jakas wiazka?

    wątpię...

    Albo jakis lokalny spec nie dlubal w
    > elektryce?

    Na pewno nie...

    >Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?

    hmmm nie mogę wykluczyć wilgoci bo komora silnika hermetyczna nie jest ale ale
    sprawdzałem kostki i raczej nigdzie nic zaśniedziałe nie było

> [...]
    > jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera.

    Dzisiaj zdjąłem akumulator i wyczyściłem połączenia mas pod nim może to coś
    skasuję jutro błędy i się okaże.

    Pzdr
    Piotrek

  • 15. Data: 2012-03-05 14:21:59
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    > Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
    > X-Man,
    > logi pokazują że autko nie jest zdrowe.

    Hej,
    wymieniłem przepływomierz na nowy(remanufactured) oryginał Bosha gdybyś mógł
    zerknąć w te logi: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_74939.html to byłbym
    wdzięczny (wiem wielki śmietnik ale nie miałem nikogo do obsługi laptopa i dla
    przypomnienia EGR odłoączony i zaślepiony jest) + nadal pojawiają się błędy :

    Monday,05,March,2012,12:26:22:46862
    VCDS Version: Release 10.6.0

    Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
    Control Module Part Number: 038 906 012 HA
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG 4922
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 73430
    Additional Info: TMBDG41U558790796 SKZ7Z0D2711307
    VCID: 56A88406DE5D4BAC
    4 Faults Found

    19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
    P3005 - 35-10 - - - Intermittent
    18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus
    P1657 - 35-10 - - - Intermittent
    19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus
    P3003 - 35-10 - - - Intermittent
    17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Plus
    P1546 - 35-10 - - - Intermittent

    Readiness: 1 1 0 0 1

    i co jakiś czas zaświeca się kontrolka silnika lub po prostu tryb awaryjny (max
    2200rpm pomaga wyłączenei i włączenie zapłonu)

    Jeśli chodzi o tryb awaryjny to dzieje się to zbyt nieregularnie zebym go mógł
    złapać podczas krótkiego logowania ale jeśli możesz mi podpowiedzieć jakie grupy
    logować to mogę któregoś dnia po prostu jeździć z lapkiem aż do skutku. BTW jak
    byś mógł jakiś kontakt na priv podać to nie będę zaśmiecał grupy chyba że ma
    ktoś jakieś pomysły co dalej z tym robić.

    Pzdr
    Piotrek