-
11. Data: 2011-10-31 16:57:10
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości:
> OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
> sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłączony
> (w przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie przewodu podciśnienia,
> wtryski niedawno wstawione z końcówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoś by
> mogło wpływac na dawkę paliwa ale raczej powinna byc większa i
> zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma więcej mocy),
To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania
błędów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do
tunnera na korekte softu bo chyba nie wymieniałeś wtryskiwacze na większe
tylko dla +20 Nm ;].
> katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu
> na te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną częstotliwością.
> Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w kartonie i
> czeka na montaż więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż podciśnienia z
> turbo do N75, przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię nowe
> logi.
Skoro napisałeś że wymieniałeś zawór odcinający paliwo na pompie VP N109 i
dalej błędy się pojawiają to ja bym posprawdzał "połączenie masy" na pompie
VP oraz jeszcze przeczyścił kabel, który może być zaśniedziały.
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763
> Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie to na
> b3d bym dał posta :P
Nie pisuje już tam wśród troli ;-P
> Pzdr
> Piotrek
Pozdr.
Bugatti
-
12. Data: 2011-10-31 18:36:48
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Od: "X-Man" <k...@w...pl>
"Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
news:j8mgi2$sb5$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości:
>> OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
>> sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest
>> odłączony (w przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie
>> przewodu podciśnienia, wtryski niedawno wstawione z końcówkami 0.216
>> (nie wiem czy to jakoś by mogło wpływac na dawkę paliwa ale raczej
>> powinna byc większa i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma więcej
>> mocy),
> To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania
> błędów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do tunnera
> na korekte softu bo chyba nie wymieniałeś wtryskiwacze na większe tylko dla
> +20 Nm ;].
zgadza się i taki mam zamiar ale najpierw chciałem turbo wyminić tudzież uporać
się z tymi wszystkimi błędami. Zasadniczo w silniku ALH same wtryski dają
15-25km i naprawdę czuć sporą różnicę a z tego co czytałem na forach korekta
softu nie jest konieczna (poza tym błędy pojawiały się już wcześniej przed
wtryskami)
>> katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na
>> te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną częstotliwością. Tak czy
>> inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w kartonie i czeka na montaż
>> więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż podciśnienia z turbo do N75,
>> przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię nowe logi.
> Skoro napisałeś że wymieniałeś zawór odcinający paliwo na pompie VP N109
> i dalej błędy się pojawiają to ja bym posprawdzał "połączenie masy" na
> pompie VP oraz jeszcze przeczyścił kabel, który może być zaśniedziały.
> http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763
dziwne bo zawór działa za każdym razem jak go testuje VAGiem no ale masy i tak
muszę posprawdzać
>> Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie to
>> na b3d bym dał posta :P
> Nie pisuje już tam wśród troli ;-P
znalazł się "pożądny" :P
Pzdr
Piotrek
-
13. Data: 2011-11-03 00:18:56
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>
Nie przypalila ci sie jakas wiazka? Albo jakis lokalny spec nie dlubal w
elektryce? Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?
Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly -
czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie
wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne,
"dynda" i sie zwiera.
--
venioo
gg:198909
sprzedam SAMSUNG SGH-i780
sprzedam AUDI 100 C4 2.3 LPG EDITION ;)
-
14. Data: 2011-11-03 02:49:25
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Od: "X-Man" <k...@w...pl>
"venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> wrote in message
news:j8sj59$5og$1@news.onet.pl...
> Nie przypalila ci sie jakas wiazka?
wątpię...
Albo jakis lokalny spec nie dlubal w
> elektryce?
Na pewno nie...
>Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?
hmmm nie mogę wykluczyć wilgoci bo komora silnika hermetyczna nie jest ale ale
sprawdzałem kostki i raczej nigdzie nic zaśniedziałe nie było
> Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly - czesc
> czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie wyskakuja tylko
> jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera.
Dzisiaj zdjąłem akumulator i wyczyściłem połączenia mas pod nim może to coś
skasuję jutro błędy i się okaże.
Pzdr
Piotrek
-
15. Data: 2012-03-05 14:21:59
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Od: "X-Man" <k...@w...pl>
"Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
news:j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości:
>> Te wyglądają na wzorowe.
> Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
> X-Man,
> logi pokazują że autko nie jest zdrowe.
Hej,
wymieniłem przepływomierz na nowy(remanufactured) oryginał Bosha gdybyś mógł
zerknąć w te logi: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_74939.html to byłbym
wdzięczny (wiem wielki śmietnik ale nie miałem nikogo do obsługi laptopa i dla
przypomnienia EGR odłoączony i zaślepiony jest) + nadal pojawiają się błędy :
Monday,05,March,2012,12:26:22:46862
VCDS Version: Release 10.6.0
Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HA
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG 4922
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 73430
Additional Info: TMBDG41U558790796 SKZ7Z0D2711307
VCID: 56A88406DE5D4BAC
4 Faults Found
19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
P3005 - 35-10 - - - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus
P1657 - 35-10 - - - Intermittent
19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus
P3003 - 35-10 - - - Intermittent
17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Plus
P1546 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 1 1 0 0 1
i co jakiś czas zaświeca się kontrolka silnika lub po prostu tryb awaryjny (max
2200rpm pomaga wyłączenei i włączenie zapłonu)
Jeśli chodzi o tryb awaryjny to dzieje się to zbyt nieregularnie zebym go mógł
złapać podczas krótkiego logowania ale jeśli możesz mi podpowiedzieć jakie grupy
logować to mogę któregoś dnia po prostu jeździć z lapkiem aż do skutku. BTW jak
byś mógł jakiś kontakt na priv podać to nie będę zaśmiecał grupy chyba że ma
ktoś jakieś pomysły co dalej z tym robić.
Pzdr
Piotrek