    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octavia I analiza błędów VAG
    Date: Mon, 5 Mar 2012 13:21:59 -0000

    "Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
    news:j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl...
    > Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
    > X-Man,
    > logi pokazują że autko nie jest zdrowe.

    Hej,
    wymieniłem przepływomierz na nowy(remanufactured) oryginał Bosha gdybyś mógł
    zerknąć w te logi: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_74939.html to byłbym
    wdzięczny (wiem wielki śmietnik ale nie miałem nikogo do obsługi laptopa i dla
    przypomnienia EGR odłoączony i zaślepiony jest) + nadal pojawiają się błędy :

    Monday,05,March,2012,12:26:22:46862
    VCDS Version: Release 10.6.0

    Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
    Control Module Part Number: 038 906 012 HA
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG 4922
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 73430
    Additional Info: TMBDG41U558790796 SKZ7Z0D2711307
    VCID: 56A88406DE5D4BAC
    4 Faults Found

    19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
    P3005 - 35-10 - - - Intermittent
    18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus
    P1657 - 35-10 - - - Intermittent
    19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus
    P3003 - 35-10 - - - Intermittent
    17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Plus
    P1546 - 35-10 - - - Intermittent

    Readiness: 1 1 0 0 1

    i co jakiś czas zaświeca się kontrolka silnika lub po prostu tryb awaryjny (max
    2200rpm pomaga wyłączenei i włączenie zapłonu)

    Jeśli chodzi o tryb awaryjny to dzieje się to zbyt nieregularnie zebym go mógł
    złapać podczas krótkiego logowania ale jeśli możesz mi podpowiedzieć jakie grupy
    logować to mogę któregoś dnia po prostu jeździć z lapkiem aż do skutku. BTW jak
    byś mógł jakiś kontakt na priv podać to nie będę zaśmiecał grupy chyba że ma
    ktoś jakieś pomysły co dalej z tym robić.

    Pzdr
    Piotrek