eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia I analiza błędów VAGRe: Octavia I analiza błędów VAG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octavia I analiza błędów VAG
    Date: Mon, 31 Oct 2011 16:57:10 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <j8mgi2$sb5$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j8jtl6$5fn$1@inews.gazeta.pl> <j8kk1g$dv7$1@news.onet.pl>
    <j8kmus$t2l$1@inews.gazeta.pl> <j8lttq$qeb$1@news.onet.pl>
    <j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl> <j8mdsq$opn$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-31-200.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1320076675 29029 87.205.31.200 (31 Oct 2011 15:57:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Oct 2011 15:57:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <j8mdsq$opn$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Antivirus: avast! (VPS 111031-0, 2011-10-31), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2410121
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości:

    > OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
    > sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłączony
    > (w przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie przewodu podciśnienia,
    > wtryski niedawno wstawione z końcówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoś by
    > mogło wpływac na dawkę paliwa ale raczej powinna byc większa i
    > zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma więcej mocy),

    To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania
    błędów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do
    tunnera na korekte softu bo chyba nie wymieniałeś wtryskiwacze na większe
    tylko dla +20 Nm ;].

    > katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu
    > na te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną częstotliwością.
    > Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w kartonie i
    > czeka na montaż więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż podciśnienia z
    > turbo do N75, przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię nowe
    > logi.

    Skoro napisałeś że wymieniałeś zawór odcinający paliwo na pompie VP N109 i
    dalej błędy się pojawiają to ja bym posprawdzał "połączenie masy" na pompie
    VP oraz jeszcze przeczyścił kabel, który może być zaśniedziały.
    http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

    > Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie to na
    > b3d bym dał posta :P

    Nie pisuje już tam wśród troli ;-P

    > Pzdr
    > Piotrek

    Pozdr.
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: