    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octavia I analiza błędów VAG
    Date: Mon, 31 Oct 2011 16:57:10 +0100

    Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości:

    > OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
    > sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłączony
    > (w przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie przewodu podciśnienia,
    > wtryski niedawno wstawione z końcówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoś by
    > mogło wpływac na dawkę paliwa ale raczej powinna byc większa i
    > zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma więcej mocy),

    To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania
    błędów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do
    tunnera na korekte softu bo chyba nie wymieniałeś wtryskiwacze na większe
    tylko dla +20 Nm ;].

    > katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu
    > na te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną częstotliwością.
    > Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w kartonie i
    > czeka na montaż więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż podciśnienia z
    > turbo do N75, przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię nowe
    > logi.

    Skoro napisałeś że wymieniałeś zawór odcinający paliwo na pompie VP N109 i
    dalej błędy się pojawiają to ja bym posprawdzał "połączenie masy" na pompie
    VP oraz jeszcze przeczyścił kabel, który może być zaśniedziały.
    http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

    > Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie to na
    > b3d bym dał posta :P

    Nie pisuje już tam wśród troli ;-P

    > Pzdr
    > Piotrek