eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia I analiza błędów VAG › Re: Octavia I analiza błędów VAG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octavia I analiza błędów VAG
    Date: Mon, 31 Oct 2011 17:36:48 -0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <j8mmbh$kos$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j8jtl6$5fn$1@inews.gazeta.pl> <j8kk1g$dv7$1@news.onet.pl>
    <j8kmus$t2l$1@inews.gazeta.pl> <j8lttq$qeb$1@news.onet.pl>
    <j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl> <j8mdsq$opn$1@inews.gazeta.pl>
    <j8mgi2$sb5$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-uddi16-0-0-cust774.uddi.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320082609 21276 92.237.3.7 (31 Oct 2011 17:36:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Oct 2011 17:36:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: xman750
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2410126
    [ ukryj nagłówki ]

    "Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
    news:j8mgi2$sb5$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomości:
    >> OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
    >> sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest
    >> odłączony (w przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie
    >> przewodu podciśnienia, wtryski niedawno wstawione z końcówkami 0.216
    >> (nie wiem czy to jakoś by mogło wpływac na dawkę paliwa ale raczej
    >> powinna byc większa i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma więcej
    >> mocy),
    > To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania
    > błędów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do tunnera
    > na korekte softu bo chyba nie wymieniałeś wtryskiwacze na większe tylko dla
    > +20 Nm ;].

    zgadza się i taki mam zamiar ale najpierw chciałem turbo wyminić tudzież uporać
    się z tymi wszystkimi błędami. Zasadniczo w silniku ALH same wtryski dają
    15-25km i naprawdę czuć sporą różnicę a z tego co czytałem na forach korekta
    softu nie jest konieczna (poza tym błędy pojawiały się już wcześniej przed
    wtryskami)

    >> katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na
    >> te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną częstotliwością. Tak czy
    >> inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w kartonie i czeka na montaż
    >> więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż podciśnienia z turbo do N75,
    >> przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię nowe logi.
    > Skoro napisałeś że wymieniałeś zawór odcinający paliwo na pompie VP N109
    > i dalej błędy się pojawiają to ja bym posprawdzał "połączenie masy" na
    > pompie VP oraz jeszcze przeczyścił kabel, który może być zaśniedziały.
    > http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

    dziwne bo zawór działa za każdym razem jak go testuje VAGiem no ale masy i tak
    muszę posprawdzać

    >> Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie to
    >> na b3d bym dał posta :P
    > Nie pisuje już tam wśród troli ;-P

    znalazł się "pożądny" :P

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: