  • Data: 2013-06-20 00:08:22
    Temat: Re: Obudowa z ALU a ochrona EMC (znowu)
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-19 23:42, Stachu Chebel pisze:

> [...]
    > "salonu" dyfer się zablokował i mało co w słup nie jebłem. I nie
    > chodzi o to, że jestem przeciwny normom, bo są o kant doopy rozbić, bo
    > nie gwarantują bezpieczeństwa. Przeciwnie, jestem za tym aby normy
    > były ustanawiane, ale.. Z GŁOWĄ!!! Co się tyczy norm EMI w dobie
    > cyfrowego przekazu, gdzie pierdnięcie muchy generuje więcej ekosyfu,
    > to CIULE ustanawiające owe normy nie zdają sę sprawy, że byle latarka
    > przy włączeniu robi syf EMI jak tralala... Nie dajmy się zwariować!!
    > Obecnie normy ustalane są przez "inzynierów" - NIEUKÓW.

    Ale co ci się nie podoba - zbyt niskie poziomy dopuszczalne emisji, czy
    zbyt wysokie poziomy przy badaniu odporności? Normy europejskie są dość
    zbliżone do amerykańskich FCC.

    > A weż takiemu
    > mądrali (jeżeli takowego znasz), zadaj temat: jak zrobić "cokolwiek",
    > coby spełniało jebnięte eko-normy, działało przez pierdylion lat i
    > jeszcze żeby było funkcjonalne.

    Da się, ale do tego trzeba przysiąść i przyswoić trochę wiedzy. Można
    też trwać w błogiej niewiedzy i innym zarzucać nieuctwo.
    Skorzystałeś może z seminariów Wurtha?

    --
    pozdrawiam
    MD