  • Data: 2013-06-20 19:57:07
    Temat: Re: Obudowa z ALU a ochrona EMC (znowu)
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-20 16:46, sundayman pisze:

    > A przy okazji - jest gdzieś u nas (akurat w digikeyu nic nie kupowałem
    > jak dotąd) jakiś adekwatny wybór tego wynalazku ?
    > W TME, Farnellu nie widzę (nie znalazłem ?),
    >
    > Kiedyś próbowałem sobie takie ekrany zrobić sam - znaczy zrobiłem
    > projekt do wycięcia blachy 0.3mm na laserze, potem się to ładnie składa
    > i gitara. No ale koszty wycięcia 1 egz. kilka cm x kilka cm w okolicach
    > 20 zł - drogawo. A ja potrzebuję np. 20 sztuk, w dodatku na jedno
    > urządzenie to ze 2 ekrany (2 PCB są).

    Może lepiej trawić w blachach 0,3mm z nowego srebra. Mi wychodzi, że za
    24 sztuki (4*5 cm wysokość 1 cm) płaciłem 150 zł netto. Do tego za
    pierwszym razem wykonanie masek za 180 zł netto. Możesz umieścić dwa
    wzory na jednej masce to będzie taniej. Jest to mosiądz wysokoniklowy
    więc powinien dobrze działać też na H w niskich częstotliwościach :)

    --
    pozdrawiam
    MD