  • Data: 2013-02-20 13:37:21
    Temat: Re: Obróbka płyt z tworzywa sztucznego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4ef98a03-8eb4-45a5-84fa-48a889378789@googlegrou
    ps.com...
    On Tuesday, 19 February 2013 18:11:26 UTC, Robert Tomasik wrote:
    > gdy chce dok�adno�� 0,1 mm, to �adne ta�my dwustronnie, czy
    > rzepy nie zagwarantujďż˝ tego.

    Czemu nie zagwarantują?
    1. Taśma ma odchyłkę grubości i w każdym miejscu płyta będzie oddalona od
    stołu o inną wartość.
    2. Taśma jest miękka i materiał podczas obróbki wpadnie w drgania.
    3. Materiał obrobi się dobrze, ale podczas odrywania od stołu taśma będzie
    trzymać za mocno i trzeba będzie użyć siły która zdeformuje obrobiony
    przedmiot.

    Taśma jest sprężysta, więc materiał będzie się pod narzędziem uginał. Na
    moje wyczucie oczywiście. 0,1 mm dopuszczalnej odchyłki, o bardzo mało. Nie
    wiem, czy czasem nie trzeba przy obróbce uwzględniać deformacji samego
    materiału przy obróbce, a Ty jeszcze chcesz dodatkowo coś podkładać.