  • Data: 2013-02-27 23:03:22
    Temat: Re: Obróbka płyt z tworzywa sztucznego
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-19 14:38, Gejzero SQ3OGX pisze:
    > Witam,
    >
    > Z uwagi że obracam się w "metalu" a potrzebuję obrobić płyty z tworzywa
    > sztucznego TECAMID 6MO (PA6 + MoS2).
    > Dokładnie chodzi o obróbkę powierzchni na grubość 6 mm z dokładnością
    > +0,1 mm. Może być dokładniejsza :)
    > Problem w tym że potrzeba obrabiarkę z jakimś stołem podciśnieniowym bo
    > materiał może zostać poderwany przez narzędzie.
    > Czy ktoś wie kto może mieć taką maszynę ?
    > Materiał wyjściowy płyta o grubości 6mm +0,3 do +0,7 lub 10mm.
    > Wymiwr gotowego detalu 405mm x około 250 mm.
    >
    > Pozdrawiam Gejzero.
    Nie wiem, jak u ciebie z narzędziem będzie, ale domyślam się że to
    jakieś CNC będzie obrabiało... Więc może by tak dodać do tego cnc
    (znaczy dorobić w okolicy wrzeciona) jakiś "zestaw rolek" na sprężystej
    podstawie-ramce, coś jak małe gumowe kółka meblowe, które mogą się
    obracać wokół osi zależnie od kierunku obrabiania, które by jeździły
    delikatnie po materiale razem z wrzecionem, dociskając materiał do
    stołu, a przynajmniej pod wrzecionem, tak by zapobiec wibracjom,
    podnoszeniu materiału lub innym wypaczeniom?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173