  • Data: 2012-03-08 09:19:24
    Temat: Re: Obrabiarki z recznym, lub noznym napedem
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PL(N)umber_One <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > To jestem bardzo ciekaw, co to konkretnie za model i w którym markecie kupiona
    > ?
    > PP

    Ta moja to Proma i kupiłem w Selgrosie. Ale to to samo co Tech-mig czy Nutol.
    jakieś kosmetyczne różnice w stylu odcień farby. Ponoć silnikami się niby
    różnią. Nutol ma 300W a moja 600. Tylko jakoś mi to podchodzi pod chińskie
    waty. Jedyna wada że otwór w wrzecionie jest piczny kłak mniejszy niż 20. Dla
    mnie to nie problem bo mam tokarkę z otworem fi 55. Dla kogoś kto nie ma
    takich możliwości może stanowić to utrudnienie. Poza tym same zalety.
    Dokładna, niezbyt głośna, pół metra w kłach, na tyle ciężka że jak nie
    przekroczyć jakiś magicznych parametrów skrawania to nie drży. Jak mam
    możliwość to przecinam nie na dużej chociaż ma mechaniczny posuw poprzeczny
    tylko na małej. Jakoś przyjemniej taka operacja na niej idzie. Niby gorsza od
    dużej ale co nowe to nowe.