  • Data: 2009-04-09 08:49:01
    Temat: Re: Obiektywy 17 (18) mm - dlaczego nie ma?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:grkd0j$o6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Gdyby ktos byl to by byla szeroka oferta na rynku.
    > Proste zasady ekonomii :)

    Eee, co rusz porusza się tu wątek że brakuje czegoś na rynku i napewno
    znaleźli by się chętni. Np wszyscy od dawna czekali na dobry kompakt z miare
    dużą matrycą i szerokim kątem i pojawił się G10 który zdaje się że źle się
    nie sprzedaje. To samo z "kompaktem z wymienną optyką". Czyli nie było tego
    na rynku a po pojawieniu sie sprzedaje się dobrze.