  • Data: 2016-08-09 23:53:38
    Temat: Re: Obiektyw makro M42 do statycznych obrazów
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 sierpnia 2016 10:10:49 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
> [...]
    czym jest mowa, czy to w zastosowaniu pewnych zasad wykorzystania głębi, czy to
    istoty fotografii otworkowej, wszystko sprowadza do APS-C. Ciekawe co by zrobił
    gdybym mu napisał że APS-C jest formatem analogowym...

> [...]
    > zdjęcie według XXYY. Więc bez dodatkowych wyjaśnień, o co dokładnie
    > chodzi, trudno było prowadzić merytoryczną dyskusję. Akurat abstrahuję
    > się w tym miejscu od tego, kto merytorycznie ma rację, a kto nie.
    >
    > W odróżnieniu od np. XXYY, najczęściej nie upieram się przy moich
    > definicjach, ale muszę wiedzieć, czy rozmawiamy o tym samym. Cały czas
    > powtarzam moim studentom (oczywiście upraszczając problem, bo nie chodzi
    > o terminy, znaczenie których jest powszechnie uznane), że nie ma
    > błędnych definicji terminów, są definicje nieuzgodnione.

    Jest to jasne i zrozumiałe, dlatego wszędzie proponuję cofnięcie się do tej mojej
    wypowiedzi która stała się źródłem sporu.
    Oczywiście poza tym osobnikiem, którego pozwoliłem sobie z merytorycznej dyskusji
    wykluczyć.
    Pozdrawiam Marcin