  • Data: 2016-08-07 19:43:38
    Temat: Re: Obiektyw makro M42 do statycznych obrazów
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 sierpnia 2016 19:28:29 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

    > IMHO to jest podstawowy błąd! Hiperfokalna to hiperfokalna i wcale mnie
    > nie dziwi, że Twoje "twórcze" rozszerzenie definicji ktoś może potraktować
    > jak bełkot.
    > Zacznij mówić o znanej od zawsze w fotografii głębi ostrości - żadna to
    > rewolucja i nie wzbudza żadnych kontrowersji. I prawie wszyscy znają, a
    > wszyscy stosują.

    Wszystkie książki które mam, wychodzą od zasady wykorzystania optymalizacji głębi
    ostrości. Dla rozmaitych motywów, nie tylko dla krajobrazu.
    To że niektórych wiedza ogranicza się do Wikipedii, to już nie moja broszka.
    Pozdrawiam Marcin
    PS Sprowadzenie hiperfokalnej wyłącznie do fotografii krajobrazu to skutek
    nadinterpretacji jednej książki powstałej w drugiej połowie lat 70tych ubiegłego
    wieku