  • Data: 2009-12-19 19:32:22
    Temat: Re: [OT]Re: Plus (firmowy) i Play Fresh
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rozczulilem sie troche - ech, kiedy to bylo, taryfy lider, sms z gory na
    > dol klawiatury do sprawdzania kosztow...
    > do tego bilingi na krazkach, bramki nokia 32, (alternatywny) program
    > wymiany aparatow i inne hece typu nieowatowany roaming naliczany czasem do
    > pol roku wstecz, ze nie wspomne o system plus "obnizajacym" koszty
    > polaczen
    > zreszta slusznie piszesz, bylo to 5, nawet 6 lat temu,

    Ano tak - w 2002 weszła Lider i wtedy chyba ją wzięliśmy. A ten system plus
    obniżający koszta to takie numery skrócone do trzech ostatnich cyfr plus
    jeden w obrębie simów w danym liderze? A 2580 jest bardzo dobry w pewnych
    warunkach terenowych (w jakie nie odważyłbym się zabrać jeżdżącego po śniegu
    nettopa z reklamy którejś sieci) używany z klawiatury opancerzonego fona.
    Ale jak czasem trzeba gotować mózg po kilkanaście minut to lepiej zmienić
    sima niż przekroczyć limit. A już taka robota że czasem jest potrzebny jeden
    a czasem pięć na raz (simów).
    A program wymiany aparatów działa nadal, bierzemy ale i tak cały złom leży
    bezużyteczny bo takiej N95 nie odważę się zabrać w teren (ze względu na moje
    bezpieczeństwo, nie jej ;) - brak dobrych kondomów na rozkładane wynalazki).

    p;
    ag