  • Data: 2009-12-19 21:26:01
    Temat: Re: [OT]Re: Plus (firmowy) i Play Fresh
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "brum" <b...@o...eu> wrote in message news:hgjdk3$vnc$1@news.onet.pl...

    > a pewnie, i to nawet jak dzwonil jeden dzwoniec do drugiego, to nie
    > pokazywal pelnego MSISDN tylko wlasnie te trzy cyfry, co skutkowalo
    > koniecznoscia podwojnych wpisow w ksiazce, zeby alias widziec zamiast
    > numeru

    to robiliśmy na komendach AT i działało, przynajmniej na sms (znaczy żeby
    pokazywało peły numer); komendy nie pomnę bo tyle erricsson (a nic innego
    nie mam w głowie) namieszał w nich ostatnio, że ciężko dojść dla czego modem
    czeka na potwierdzenie zamiast obsługiwać następne terminale; bardzo podobny
    myk jaki swego czasu enfora (daawno,wiem) zrobiła ze swoimi modemami
    obsługiwanymi hayes-em;

    > a co do reklamacji - pisz czym predzej, co najwyzej odrzuca lub typowo
    > odpowiedza pokretnie i nie na temat - konsultanci zokb rulez

    a tam, nie maja co odrzucać - wyniuchałem, że bramki sms nie obsługują 883
    mimo, że obsługują playa (dają result code "nieznany numer"), czyli jest
    duża możliwość, że to Play nawalił (czegoś gdzieś nie zgłaszając/publikując)
    a nie polkomtel; ale i tak napiszę;

    p;
    ag