  • 21. Data: 2010-01-26 07:13:27
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 25 Jan., 23:13, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Znaczy co, jeśli komuś się podobają szczupłe kobiety to jest
    > homoseksualistą? W ogóle ciekawa teoria, przypisywanie orientacji w
    > zależności do upodobań w budowie ciała. Jak ktoś gustuje w
    > pulchniejszych to jakiej orientacji jest? Tak słucham tych obrońców
    > prawdziwej kobiecości, tak wielu jest wśród nich fotografów, dlaczego
    > nie zaczniecie lansować swojego wyobrażenia o kobiecości w modzie?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Bartosz.- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    Dziewcze jak dziewcze , tyle tylko ze z bardzo zaniedbanym cialem.
    Dbac o cialo to nie znaczy tylko myc sie czesto.
    Uroda , uwarunkowania genetyczne sa dane przez nature , ew moga bys w
    jakims stopniu skutkiem swiadomego doboru dawcow jaja i plemnika.
    Ale za doprowadzenie swojego ciala do tego stanu odpowaida juz jego
    wlascicielka.
    Ma fatalnie skrzywiony kregoslup , jesli tego nie wyprowadzi bedzie
    kieidys w przyszosci powaznie cierpiec z tego powodu.

  • 22. Data: 2010-01-26 14:41:37
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > dokładnie w tej branży ma sie podobać homoseksualistom czyli nie może
    > mieć kobiecej sylwetki musi wyglądać troszkę jak efeb. Co jest
    > kompletnie chore.

    Z kolei to co Ty promujesz to trend lansowany przez transwestytów.
    Trudno im się upodobnić do szczupłej, zgrabnej kobiety. Wykreowali więc
    wizerunek ideału z odrobiną więcej ciałka ;) Bawimy się dalej w głupawe
    teorie? ;)

    --
    PSYLO

  • 23. Data: 2010-01-26 14:49:24
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    PSYLO wrote:

> [...]
    > Trudno im się upodobnić do szczupłej, zgrabnej kobiety. Wykreowali więc
    > wizerunek ideału z odrobiną więcej ciałka ;) Bawimy się dalej w głupawe

    Projektanci mody lubią wieszaki, bo wszystko dobrze na nich leży. A czy
    taki Jacykow interesuje się tym czy modelka jest kobieca?

    wer

  • 24. Data: 2010-01-26 15:19:21
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-01-26 15:49, b...@n...pl pisze:

    > Projektanci mody lubią wieszaki, bo wszystko dobrze na nich leży.

    No i tu poruszyłeś kluczową kwestie.

    > A czy
    > taki Jacykow interesuje się tym czy modelka jest kobieca?

    z tego co wiem Jacykow nie ogranicza się ściśle do krytyki świata mody.
    Stara się też być żywym komentatorem mody codziennej / użytkowej. Jednym
    słowem nie interesuje go wyłącznie jakiś jedne wymiar kobiecości. To czy
    ma racje czy nie, pomijam.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 25. Data: 2010-01-26 15:52:29
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    cichybartko wrote:

    > No i tu poruszyłeś kluczową kwestie.

    Problem w tym, że już kilka modelek zmarło z powodu anoreksji. Jedna na
    tysiąc kobieta ma naturalnie taką sylwetkę. Sylwetki modelek mają się
    tak do przeciętnych figur kobiet jak F-410 SuperAmerica do Zaporożca.
    Lansowanie takiej sylwetki powoduje, że wiele dziewczyn zaczyna się
    chorobliwie odchudzać. Oczywiście projektanci mody mają to w d...
    Osobiście bym kilku takich zesłał na dietę jeden listek sałaty na tydzień.

> [...]
    > Stara się też być żywym komentatorem mody codziennej / użytkowej. Jednym
    > słowem nie interesuje go wyłącznie jakiś jedne wymiar kobiecości. To czy

    Jego kobiecość pod żadną postacią nie interesuje.

    wer

  • 26. Data: 2010-01-26 16:06:42
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-01-26 16:52, b...@n...pl pisze:
> [...]
    > chorobliwie odchudzać. Oczywiście projektanci mody mają to w d...
    > Osobiście bym kilku takich zesłał na dietę jeden listek sałaty na tydzień.

    Ależ oczywiście masz racje. Lansowanie takiej sylwetki jako optimum jest
    karygodne, w ogóle lansowanie jakiejkolwiek się mija z celem. Nie można
    pomijać czegoś takiego jak uwarunkowania genetyczne i wszelki radykalizm
    w ocenie czyjeś budowy może być krzywdzący, a najczęściej jest przejawem
    czystego chamstwa. Po prostu nie lubię wszelkiego radykalizmu. Co do
    samej anoreksji to problem jest bardzo złożony, w ogóle dotyczy to
    wszelkich problemów żywieniowych. Wierz mi świat mody to taka przykrywka
    często do wybielenia sytuacji takich dziewcząt w domu czy społeczeństwie
    oraz ich rodzin. Ale ta grupa to nie miejsce na taką złożoną dyskusje.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 27. Data: 2010-01-26 19:12:59
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Problem w tym, że już kilka modelek zmarło z powodu anoreksji. Jedna na

    I co z tego? Zapewne wiecej zmarlo sportowcow, bynajmniej nie tylko
    profesjonalnych. Ktos z tego robi problem, albo pisze, ze nalezy
    zaprzestac uprawiac sport?

> [...]
    > Lansowanie takiej sylwetki powoduje, że wiele dziewczyn zaczyna się
    > chorobliwie odchudzać. Oczywiście projektanci mody mają to w d...

    Jesli ktos nie odroznia zdjec fotomodelek, nad ktorymi pracuje sztab
    ludzi od rzeczywistosci to istotnie ma problem. Ale nie zrzucalbym tu
    winy na projektantow, czy modelki. To, ze wiekszosc kobiet jest
    przecietna znaczy, ze mamy ta przecietnosc ogladac na okladkach
    czasopism? Czy to, ze nie kazdy moze byc pilotem F16 znaczy, ze mamy o
    nich nie mowic, zeby ktos nie poczul sie gorzej? Takie myslenie jest chore.

    > Osobiście bym kilku takich zesłał na dietę jeden listek sałaty na
    tydzień.

    Czyli czujesz sie sedzia, ktory wie co jest dobre, a co zle i masz misje
    poprawienia swiata?

  • 28. Data: 2010-01-26 19:28:30
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    T.M.F. pisze:

    > I co z tego? Zapewne wiecej zmarlo sportowcow, bynajmniej nie tylko
    > profesjonalnych. Ktos z tego robi problem, albo pisze, ze nalezy
    > zaprzestac uprawiac sport?

    Coraz więcej się o tym mówi. Poza tym policz liczbę sportowców i modelek.

    > Jesli ktos nie odroznia zdjec fotomodelek, nad ktorymi pracuje sztab
    > ludzi od rzeczywistosci to istotnie ma problem. Ale nie zrzucalbym tu

    Powiedz to 13, 14 letnim dziewczynkom. Nie każdy jest taki jaśnie
    oświecony jak Ty.

> [...]
    > nich nie mowic, zeby ktos nie poczul sie gorzej? Takie myslenie jest chore.

    Czy lansuje się modę na to, że każdy musi być pilotem? A moda lansuje,
    taki, a nie inny "ideał". Chore jest udawanie, że nic się nie dzieje, a
    te wychudzone, z podkrążonymi oczami szkielety to norma.

    > tydzień.
    >
    > Czyli czujesz sie sedzia, ktory wie co jest dobre, a co zle i masz misje
    > poprawienia swiata?

    Uważasz, że głodzenie się na śmierć i namawianie innych do takiego
    głodzenia jest dobre? No cóż, dla mnie życie ludzkie jest najważniejszą
    wartością, dla Ciebie nie.

    wer

  • 29. Data: 2010-01-26 21:37:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cichybartko wrote:

> [...]
    > prawdziwej kobiecości, tak wielu jest wśród nich fotografów, dlaczego
    > nie zaczniecie lansować swojego wyobrażenia o kobiecości w modzie?

    naprawdę nie zauważyłęś jeszcze ze preferowany typ modelki to anorektyczny
    wieszak?

  • 30. Data: 2010-01-26 21:46:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    T.M.F. wrote:

> [...]
    > czasopism? Czy to, ze nie kazdy moze byc pilotem F16 znaczy, ze mamy o
    > nich nie mowic, zeby ktos nie poczul sie gorzej? Takie myslenie jest

    Media kreują pewne wzorce, jeśli te wzroce są nierealne to jest problem. Ilu
    jest na świecie ludzi którzy mają refleksję na sobą i nie przejmują sie
    obrazami z mediów? Większość widzi w tych zdjęciach wzorce urody.

    Skoro celebrytki i modelki są chude i kościste to dziewczyny też takie chcą
    być aby sie podobać chłopakom, którzy chcą mieć takie laski jak faceci z
    gazet i TV.

    Reklama i promocja ma nas do czegoś zachęcać coś promować ale gdy to coś
    jest wynaturzone lub jest zwykłym oszustwem wtedy zaczyna sie real problem.

    > Czyli czujesz sie sedzia, ktory wie co jest dobre, a co zle i masz
    > misje poprawienia swiata?

    Myślę że gdy mamy wladzę wpływanai na masy powinniśmy jednak postępować
    bardziej odpowiedzialnie i etycznie. I tyle.

    Dodam że problem dotyczy nie tylko chudości. Kiedyś oglądałem dość ciekawy
    program o medycynie kosmetycznej okazuje sie bardzo popularny są zabiegi
    przerabiania przezkobiety okolic sromu. srom mam wyglądac jak mała
    szpareczka, żadnych warg wiekszych i mniejszych. To tez jest efekt promocji
    chorych i wynaturzonych oraz całkowicie nierealnych wzroców wyglądu.