  • 31. Data: 2010-01-26 22:11:45
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-01-26 22:37, Marek Dyjor pisze:
    > naprawdę nie zauważyłęś jeszcze ze preferowany typ modelki to
    > anorektyczny wieszak?

    Fakt że zdarza się masa przesady, kierunek jest zły bo zatracona została
    różnorodność w budowie jaką się charakteryzuje społeczeństwo. Ale to co
    tu można przeczytać to totalny brak tolerancji, wylewa się morze
    pogardy, określenia jak babochłop, obiekt dla homoseksualistów etc. Co
    ma pomyśleć kobieta która genetycznie jest szczupła, ma stosunkowo mały
    biust i nie ma mega bioder, rozumiem że to według niektórych już nie
    jest kobieta. Nie mogę się zgodzić z jednym
    szczupłość(chudość)=anoreksja, to jest o wiele bardziej skomplikowane.
    Co do trendów w branży i ich wpływu na młode dziewczyny to zapytam tak
    zaczepie, co z tym fantem robi społeczeństwo a przede wszystkim rodzina?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 32. Data: 2010-01-27 01:29:40
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    cichybartko pisze:

> [...]
    > Co do trendów w branży i ich wpływu na młode dziewczyny to zapytam tak
    > zaczepie, co z tym fantem robi społeczeństwo a przede wszystkim rodzina?

    Np wysyła 13 letnią córkę z reżyserem do łóżka licząc na jej karierę w
    branży. Patrząc na programy typu od przedszkola do Opola wiele mam
    próbuje zrealizować swoje marzenia dziećmi.

    wer

  • 33. Data: 2010-01-27 02:41:09
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Marek Dyjor wrote:
    > Dodam że problem dotyczy nie tylko chudości. Kiedyś oglądałem dość
    > ciekawy program o medycynie kosmetycznej okazuje sie bardzo popularny są
    > zabiegi przerabiania przezkobiety okolic sromu. srom mam wyglądac jak
    > mała szpareczka, żadnych warg wiekszych i mniejszych. To tez jest efekt
    > promocji chorych i wynaturzonych oraz całkowicie nierealnych wzroców
    > wyglądu.

    Myślę, że opalanie jest bardziej szkodliwe, niż tuning cipki. Przecież
    tu chodzi o estetykę. Ludzie w dzisiejszych czasch też się depilują,
    chodzą na siłownię często nie dla zdrowia, a wyglądu, farbują włosy,
    przekłuwają się i ubierają tak, żeby się podobać. Skoro ciasne szparki
    są na topie, można dzięku temu zarobić, albo mieć lepszy seks, to panie
    będą chodzić na zabiegi. Pomyśl, co by się działo w drugim obozie, gdyby
    był prosty i skuteczny sposób na przeprowadzenie zabiegu powiększania
    penisa :) Dopóki nie szkodzi to zdrowiu lub korzyści płynące z jego
    utraty je przewyższają wszystko jest ok. Życie jest krótkie, jest 2010,
    czas płynie, wszystko się zmienia :)

  • 34. Data: 2010-01-27 07:12:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Problem w tym, że już kilka modelek zmarło z powodu anoreksji.

    znacznie wiecej ludzi umiera na choroby spowodowane zbyt obfitym
    jedzeniem , niz wskutek anoreksji.
    Obfite jedzenie przyspiesza matabolizm komorek , a tym samym ich
    starzenie.
    ( np prawdopodobienstwo raka u osob majacych obwod w pasie powyzej 100
    cm znacznie wzrasta - sa nawet takie statystyki )
    Ludzie mniej jedzacy , szczupli zyja dluzej.
    Dziewczyna nie ma jeszcze anreksji , jest szczupla .
    Niestety ma fatalna postawe . Nie potrafi sie ladnie trzymac.
    Nic tak nie daje modelce elegancji jak , zgrabna , szczupla , prosta
    sylwetka.
    Uroda to rzecz gustu-a kazdy moze miec inny.
    Ma bardzo slabe miesnie nie potrafiace trzymac w pozycji pionowej
    ciala - stad ta pogieta , robiaca przykre wrazenie sylwetka , stad tez
    powazne uszkodzenie kregoslupa.

  • 35. Data: 2010-01-27 15:37:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cichybartko wrote:

> [...]
    > Ale to co tu można przeczytać to totalny brak tolerancji, wylewa się
    > morze pogardy, określenia jak babochłop, obiekt dla homoseksualistów

    ale to ni jest żaden brak tolerancji tylko konstatacja faktu że w branży
    modowej jest wielu homoseksualistów a oni lubi kobiety o kształtach
    chłopięcych i takie preferują nic na to nie poradzisz.

  • 36. Data: 2010-01-27 15:38:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jakuboff wrote:

> [...]
    > korzyści płynące z jego utraty je przewyższają wszystko jest ok.
    > Życie jest krótkie, jest 2010, czas płynie, wszystko się zmienia :)

    sęk w tym że to szkodzi zdrowiu.

  • 37. Data: 2010-01-27 17:24:02
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Media kreują pewne wzorce, jeśli te wzroce są nierealne to jest problem.
    > Ilu jest na świecie ludzi którzy mają refleksję na sobą i nie przejmują
    > sie obrazami z mediów? Większość widzi w tych zdjęciach wzorce urody.

    W przypadku mlodych dziewczyn o ktorych pisze inny respondent to od
    czego sa rodzice? Jak dla mnie jest to zrzucanie odpowiedzialnosci na
    innych i obwinianie za swoje niepowodzenia wszystkich dookola, tylko nie
    siebie. Media kreuja wzorce nie tylko urody, kreuja pewna wirtualna
    rzeczywistosc. Jesli ktos tego nie rozumie i nie odroznia swiata TV i
    kolorowych czasopism od reala to jest po prostu niedostosowany/ma
    niedojarzala osobowosc. Mozna sie oburzac, ale co to zmieni? Nie mowiac
    o tym, ze najwyrazniej sporej czesci populacji to sie podoba, wiec w
    czym problem?

    > Skoro celebrytki i modelki są chude i kościste to dziewczyny też takie
    > chcą być aby sie podobać chłopakom, którzy chcą mieć takie laski jak
    > faceci z gazet i TV.

    No i? Z kolei dla kobiet promuje sie wzorzec muskularnego faceta, z
    jachtem, domem nad oceanem w ciuchach za gruba kase. Ktos narzeka, ze
    99% facetow temu nie sprosta?

    > Reklama i promocja ma nas do czegoś zachęcać coś promować ale gdy to coś
    > jest wynaturzone lub jest zwykłym oszustwem wtedy zaczyna sie real problem.

    Bylbym ostrozny z takimi sadami. W czasach Rembrandta na topie byly
    kobiety grube, swiat sie od tego nie zawalil, potem uzywaly gorsetow,
    ktore im znieksztalcaly klatke piersiowa i tez nic sie nie stalo. Swego
    czasu za szczyt mody uchodzilo posiadanie wlasnego zestawu wszy we
    wlosach, co z pewnoscia zdrowe nie jest i tez to przezylismy.

    > Myślę że gdy mamy wladzę wpływanai na masy powinniśmy jednak postępować
    > bardziej odpowiedzialnie i etycznie. I tyle.

    Przeciez nikt nikomu nie kaze sie tak odchudzac, ludzie wiedza czym to
    grozi. Jesli mimo to doprowadzaja sie do ekstremalnych stanow to ich
    wybor. Inaczej tak samo powinnismy zabronic palenia, picia i wielu
    innych rzeczy, ktore sa dalece bardziej niezdrowe.

> [...]
    > mała szpareczka, żadnych warg wiekszych i mniejszych. To tez jest efekt
    > promocji chorych i wynaturzonych oraz całkowicie nierealnych wzroców

    Dla ciebie wynaturzonych, bo masz jakies tam wyobrazenie tego co
    normalne a co nie. Inni maja zupelnie inne. Skoro medycyna stwarza
    mozliwosci, a ktos che z nich skorzystac to jest ok. Nie rozumiem czemu
    ktos rosci sobie prawo do decydowania o tym jak maja wygladac szparki
    kobiet...

  • 38. Data: 2010-01-27 18:41:16
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 24 of Jan 2010 19:48, b...@n...pl wrote:

> [...]
    yc_modelka__Jak_zrobic_sobie_zdjecia_.html

    > Swoją drogą ta modelka... szczególnie w kostiumie kąpielowym. Brrrr

    Nie znasz się :-)
    Spróbuj znaleźć 1000 przypadkowych kobiet - np na zatłoczonym basenie
    (te najładniejsze jednak jeżdżą z brzuchaczami w ustronniejsze miejsca)
    i zobaczyć jak się mają one do tej modelki. Jeśli znajdziesz drugą
    równie lub lepiej (nie mówię mocniej :-) zbudowaną, masz szczęście.

    PS
    Właściwie nie wiem, czy to "brrrr" jest wyrazem dezaprobaty dla wyglądu,
    czy to ciarki z pożądania.

    PPS
    Widziałem setki, a może i tysiące lepiej wyglądających,
    ale ja się specjalnie przyglądam i nie przeczę, że tę
    modelkę można było nieco podretuszować. Ale żeby od razu brrrr
    to nie.

    --
    nb

  • 39. Data: 2010-01-27 18:53:11
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 24 of Jan 2010 20:02, Jacek_P wrote:

    yc_modelka__Jak_zrobic_sobie_zdjecia_.html

    > Jezuu! Ta dziewczyna w artykule, na tych zdjeciach w kostiumie
    > kapielowym, wyglada wypisz-wymaluj jak wiezniowe wypuszczeni z obozu
    > koncentracyjnego. Anoreksja to jednak straszna choroba psychiczna...

    Ponoć najbardziej śmiertelna z chorób psychicznych.

    W sumie nie wiadomo, jaka tusza jest przyrodzona człowiekowi.
    Zwierzęta na wolności są mniej więcej jednakowo (za wyjątkiem
    przypadków klęsk głodowych). Ta modelka jest wg mnie, w porządku.
    To że zdecydowana większość kobiet jest grubsza (a z tych
    grubszych większość zbyt gruba) nie ma znaczenia.

    --
    nb

  • 40. Data: 2010-01-27 20:09:51
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 26 of Jan 2010 23:11, cichybartko wrote:

> [...]
    > niektórych już nie jest kobieta. Nie mogę się zgodzić z jednym
    > szczupłość(chudość)=anoreksja, to jest o wiele bardziej skomplikowane.

    Moja żona po urodzeniu trójki dzieci (teraz już dorosłych) do tej pory
    wygląda mniej więcej tak samo jak ta modelka, może jest ciut drobniejszej
    budowy. Zawsze mieściła się w normach i lekarze nigdy nie mieli zastrzeżeń.
    Też nie ma to wiele wspólnego z jakimkolwiek niedojadaniem.

    Co do doznań estetycznych, to zależność od tuszy (poza skrajnymi
    wypadkami) jest mniejsza niż od sposobu poruszania się kobiety.
    Znaczy mniej ważne "co", a bardziej "jak". Z tego co wiem,
    to jestem raczej uważany za znawcę urody kobiet i nie podejrzewam
    siebie o skłonności homoseksualne.

    Troszkę mnie zbulwersowała zawziętość ataków na wygląd tej
    panienki i szufladkowanie osób nie widzących powodów takiego
    ataku. Za dużo epitetów, za dużo trywializowania.

    > Co do trendów w branży i ich wpływu na młode dziewczyny to zapytam tak
    > zaczepie, co z tym fantem robi społeczeństwo a przede wszystkim
    > rodzina?

    15-letniej siostrzenicy wybijam z głowy odchudzanie, ale najpierw
    porozmawiałem z siostrą, żeby nie zbagatelizowała problemu.

    --
    nb