  • 11. Data: 2010-01-24 20:55:59
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Anoreksja to jednak straszna choroba psychiczna...

    Jest po prostu szczupła, anoreksji to Ty raczej nie widziałeś skoro
    takie głupoty wypisujesz. I wygląda całkiem przyjemnie, skoro już chcesz
    dyskutować o gustach.

    --
    PSYLO

  • 12. Data: 2010-01-24 21:08:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    PSYLO napisal:
    > Jest po prostu szczupła, anoreksji to Ty raczej nie widziałeś skoro
    > takie głupoty wypisujesz.

    Hm, miedzy opinia o czyjejs wypowiedzi a trywialnym chamstwem
    jest cienka linia. Wiesz?

    > I wygląda całkiem przyjemnie, skoro już chc dyskutować o gustach.

    Coz, widocznie jestes z mlodszego rocznika wychowanego na innych
    idealach piekna kobiety lansowanych przez milosnikow... mezczyzn.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2010-01-24 21:21:01
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    Jacek_P wrote:
    > Ta dziewczyna nie jest SZCZUPLA. Ona jest wychudzona.
    > Zadna ZDROWA kobieta nie ma takiej figury. ZDROWA czyli
    > mogaca bezproblemowo rodzic dzieci. Pogadaj z lekarzami,
    > jakie liczne sa obecnie przypadki ciaz zagrozonych,
    > ktorych przyczyna jest wlasnie nadmierne wychudzenie.

    Ale ona nie ma dzieci rodzić tylko wyglądać :) Tak jak dżokej czy
    kierowca f1 ma być lekki, a zawodnik sumo wręcz przeciwnie, tak i w tej
    profesji taki wygląd jest pożądany. Jak przytyje to straci pracę, a nie
    sądzę, by jej aktualna waga była powodem problemów zdrowotnych. Wg mnie
    wygląda ok, choć ja sam preferuję masywniejsze uda i duże tyłki :)

  • 14. Data: 2010-01-24 21:31:23
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-01-24 21:50, Jacek_P pisze:

> [...]
    > jakie liczne sa obecnie przypadki ciaz zagrozonych,
    > ktorych przyczyna jest wlasnie nadmierne wychudzenie.

    Podaj budowę zdrowej kobiety ;). Lubię to narzekanie facetów na
    przesadną szczupłość, a gdy słyszę idealny wizerunek to pada opis z
    branży porno: biust po sylikonowym tuningu a talia możliwa tylko przez
    usunięcie żeber ;). Zmierzam do tego że nie można przesadzać w żadną
    stronę, ale jest coś takiego jak uwarunkowania genetyczne i tego nie
    przeskoczysz.

    > To nie sa pozory. Te zdjecia sa precyzyjne.

    Pomijam te zdjęcia, które zresztą nie są żadnym materiałem dowodowym.
    Protestuję przeciwko stwierdzeniu ktoś bardzo szczupły = anoreksja.
    Akurat znam parę osób które są genetycznie szczupłe i to bardzo.
    Dokładnie jest to cała rodzina. Rodzice są bardzo szczupli, dzieci
    także. Jedzą normalnie. Ktoś złośliwy i prostacki mógłby ich właśnie
    określić mianem rodziny z obozu po zobaczeniu zdjęć z wakacji z plaży, a
    oni są po prostu tacy genetycznie. Kobieta funkcjonuje normalnie, jak
    widać urodziła dwójkę zdrowych dzieci. Takich przypadków jest z
    pewnością masa i po prostu w chamski sposób dokonujesz uogólnienia na
    bazie tanich rewelacji.

    > A u was bija Murzynow. Widze, ze brakuje argumentow przy
    > anoreksji wiec wyjezdzasz otyloscia. No coz, rozmawiajac
    > o dzumie mozna wekslowac na cholere... :)

    Nie to Ty dajesz sobie mydlić oczy. Tak wielkie wyeksponowanie problemu
    anoreksji ma na celu odciągniecie od naprawdę szkodliwych zjawisk. Taka
    sama sytuacja dotyczy problemów w świecie kobiecej medycyny. Obecnie
    jest ogromny nacisk na profilaktykę rakową, głównie rak piersi i szyjki
    macicy. Statystyki mówią co innego, głównym zabójcą są choroby układu
    krążenia i tu profilaktyka leży. Strasznie anoreksją powoduje że coraz
    częściej usprawiedliwiane są złe nawyki żywieniowe, po co kogoś
    strofować jeszcze się nabawi wrednego choróbska. Nie odbieraj też tego
    że marginalizuje anoreksję, akurat znam ten problem bardzo dobrze i wiem
    jaka to tragedia dla rodziny, żyłem w związku z dziewczyną chorującą na
    anoreksje która się przekształciła w bulimię. To jest koszmar! Ale
    proszę nie generalizuj.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 15. Data: 2010-01-24 21:42:19
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2010-01-24 22:08, Jacek_P pisze:

    > Coz, widocznie jestes z mlodszego rocznika wychowanego na innych
    > idealach piekna kobiety lansowanych przez milosnikow... mezczyzn.

    Masz jakiś problem?

  • 16. Data: 2010-01-24 21:45:05
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    jo44 napisal:

    > Masz jakiś problem?

    Pytal cie ktos o zdanie?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2010-01-25 19:13:24
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-24 21:50, Jacek_P wrote:
    > Ta dziewczyna nie jest SZCZUPLA. Ona jest wychudzona.

    To chyba dla Ciebie.

    > Zadna ZDROWA kobieta nie ma takiej figury. ZDROWA czyli
    > mogaca bezproblemowo rodzic dzieci.

    A ona to jest w ciąży teraz? Oczywiście od razu widać, że w jakimś
    końcowym miesiącu. W takim razie masz w pełni rację.

    > Pogadaj z lekarzami,
    > jakie liczne sa obecnie przypadki ciaz zagrozonych,
    > ktorych przyczyna jest wlasnie nadmierne wychudzenie.

    Delikatnie mówiąc pierniczysz od rzeczy. Skąd wiesz jak by ta dziewczyna
    wyglądała będąc w ciąży? Może wtedy by przytyła? Wiesz?

    > To nie sa pozory. Te zdjecia sa precyzyjne.

    Twój gust przez nie nakreślony również.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 18. Data: 2010-01-25 19:14:35
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-24 22:08, Jacek_P wrote:
    > Hm, miedzy opinia o czyjejs wypowiedzi a trywialnym chamstwem
    > jest cienka linia. Wiesz?
    (...)
    > Coz, widocznie jestes z mlodszego rocznika wychowanego na innych
    > idealach piekna kobiety lansowanych przez milosnikow... mezczyzn.

    Wybacz ale Twoje dwa akapity w wypowiedziach się bardzo mocno gryzą obok
    siebie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 19. Data: 2010-01-25 21:15:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jakuboff wrote:

> [...]
    > a nie sądzę, by jej aktualna waga była powodem problemów zdrowotnych.
    > Wg mnie wygląda ok, choć ja sam preferuję masywniejsze uda i duże

    dokładnie w tej branży ma sie podobać homoseksualistom czyli nie może mieć
    kobiecej sylwetki musi wyglądać troszkę jak efeb. Co jest kompletnie chore.

  • 20. Data: 2010-01-25 22:13:52
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-01-25 22:15, Marek Dyjor pisze:

    > dokładnie w tej branży ma sie podobać homoseksualistom czyli nie może
    > mieć kobiecej sylwetki musi wyglądać troszkę jak efeb. Co jest
    > kompletnie chore.

    Znaczy co, jeśli komuś się podobają szczupłe kobiety to jest
    homoseksualistą? W ogóle ciekawa teoria, przypisywanie orientacji w
    zależności do upodobań w budowie ciała. Jak ktoś gustuje w
    pulchniejszych to jakiej orientacji jest? Tak słucham tych obrońców
    prawdziwej kobiecości, tak wielu jest wśród nich fotografów, dlaczego
    nie zaczniecie lansować swojego wyobrażenia o kobiecości w modzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.