eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodtrzymanie zasilania na 5VRe: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <l560s9$93d$1@speranza.aioe.org>
    <l563nn$gos$1@speranza.aioe.org><l56b31$4kf$1@speranza.aioe.org>
    <op.w50nkge9n0u1o8@moj> <l57p2g$m6k$1@mx1.internetia.pl>
    <l58q1v$4ng$1@node1.news.atman.pl>
    <1otwdz5ujfeif.esobtww2jnsh$.dlg@40tude.net>
    <l5922d$djq$1@node1.news.atman.pl>
    <mux7mmfhnjsf$.1uvm7to2iuqbe$.dlg@40tude.net>
    <l595u8$hsr$1@node1.news.atman.pl>
    <7v86j8a54n1y$.1erp6jorhk22q.dlg@40tude.net>
    <l5b627$jhc$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 5 Nov 2013 22:24:31 +0100
    Message-ID: <k...@4...net>
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1383686667 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2177 82.143.187.50:53503
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2639
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:654388
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 05 Nov 2013 17:23:34 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
    > On 2013-11-04 23:26, J.F. wrote:
    >>> Tak. Moje się zepsuły 2x.
    >> To widac jakies na litere F byly. Francuskie lub wloskie.
    > Jeden to Lanos, drugi to Laguna. Trafiłeś w połowę tarczy.

    No no, ten Lanos to mnie zaskoczyl, Daewoo uwazalem za dosc porzadna
    firme.
    Na przekazniku w Lagunie pisalo moze Sagem ?


    >> Przy wtrysku chyba jeszcze inna sprawa
    >> - regulator ustala stale
    >> nadcisnienie wzgledem kolektora.
    >
    > A niech on sobie tam ustala, tylko po co pompowac w pocie czoła 3x
    > więcej paliwa niż jest potrzebne?

    Np dlatego ze nie da sie dobrze regulowac cisniena w miejscu odleglym
    o pare metrow rurki, i w dodatku przy przeplywie impulsowym
    (strzelam).

    Zreszta jak regulowac - jakis skomplikowany regulator z czujnikiem
    cisnienia wplywajacy na obroty pompy ? To juz lepiej niech pompuje
    trzy razy za duzo :-)

    > Nie po to chcę regulowac. Ja chce ją np. wyłaczyć jak jest nieuzywana
    > (np. na gazie) lub zmniejszyć obroty jak jest na wolnych obrotach. I
    > zgadnij jakie jest nieśmiertelne rozwiązanie montowane przez dowolnego
    > elektryka-gazownika w berecie z antenką i petem w zębach?

    Przekaznik ? Przekazniki sa dobre i tanie :-).

    > A że przez
    > chwile silnik nie ma zasilania "to sie pan nie przejmuj i przygazuj przy
    > przełączeniu, bedzie gites, kurna".

    Jaka chwile ? Na mosfecie bedzie lepiej ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: