  • Data: 2017-07-10 16:52:03
    Temat: Re: OT Musk wspomaga Australie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2017 o 11:21, J.F. pisze:

    > 300km od Melbourne, 400km od Sydney ... w sam raz :-)

    > To nie bedzie probemu z wykupem gruntow :-)

    Wiem o czym zapomniejliśmy! Jezioro;)

    > Tez prawda.
    > Tylo ze el. sz-p wymaga wody i gory (nieduzej, 100m w sam raz).
    > I tu nie wiem czy to sie w Australii zdarza, czy trzeba by jakis kanal
    > kopac przez wiele km.

    Z tego co z geografi i railroad tycoona pamiętam całe wschodnie wybrzeże
    to góry niedaleko od oceanu.

    ie rezerwy mocy, albo kogo wylaczyc, jak

    > No i byc moze zamierzaja na tym zarobic.

    Oczywiście. Jednak z punktu widzenia sieci jest to rozwiązanie
    aoptymalne. Wszyscy zarobią i ostatecznie więcej zapłaci klient;)

    > W sensie, ze taniej utrzymywac taki akumulator, niz rezerwowac w
    > elektrowniach 1% mocy wiecej stale.
    >
    > Alternatywa jest el. sz-p ... ale to nie sa tanie rzeczy :-)

    Alternatywą jest normalna regulacja rynku i systemu energetycznego.

    Shrek