    From: Artur Stachura <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Mam pytanie o przyszłośc radia naziemnego
    Date: Thu, 10 Dec 2009 15:32:57 +0000 (UTC)

    On Thu, 10 Dec 2009 15:04:02 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Kartoteki czy klucz do baz danych?

    Przy odpowiednio rozwiniętej sieci umożliwiającej zdalny dostęp do
    danych różnica może się zacierać, tak jak teraz dla użytkownika
    komputera przestaje mieć znaczenie, czy zasób jest lokalny czy zdalny
    - ot, taka sama ikonka na pulpicie...

    Swoją drogą, w takim chipie mnóstwo bitów można by upchnąć...
    Jeśli byłaby do tego możliwość dopisywania danych przez stosowne
    organy (niekoniecznie za wiedzą i zgodą właściciela)... Brrr. Za dużo
    fantastyki czytam :-)

    Artur Stachura