    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Date: 24 Mar 2013 11:29:38 GMT

    On 2013-03-23, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Raczej takich nie znajdziesz.

    To właśnie próbuję wykazać...

    > Kupiłem coś i to coś się zepsuło, odniosłem do sklepu, alternatywą
    > było wysłanie do serwisu który jest daleko a czasami nawet za
    > granicą. Niezależnie na co się powołam to sklep i tak ma swoje
    > procedury w myśl których towar wysyłają np. w piątki a ja dostarczyłem

    Dokładnie tak. Sklepy internetowe to generalnie dosyć efektywne
    firmy z małym zatrudnieniem. Czyli raczej nie ma tam etatów do obsługi
    reklamacji, więc robi to jakiś pracownik raz w tygodniu (jak się
    "uzbiera").
    Jeszcze raz powtarzam: jak ktoś chce mieć lepszą obsługę, to niech
    nie kupuje w sklepach internetowych. Niech idzie do Saturna - tam
    w każdym sklepie siedzi ze 20 nudzących się osób, które przez 90%
    czasu pracy pytają "czy mogę pomóc?" i słuchają odpowiedzi "nie".

    No i jest wspomniany wcześniej Dell door-to-door :).

    pozdrawiam,
    Kosu