  • Data: 2015-08-01 15:32:21
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: RW <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szemrany wrote:

    > A konkretnie z czy problem? Bo nie rozumiem. Przecież wszystko byłoby tak
    > jak teraz, pełna historia.

    Jezeli przelew normalnie idzie minute, a nagle zatrzymuja go przez 2h, to
    kazdy kretacz sie zorientuje, ze cos specjalnego sie dzieje. Wiec lepiej
    miec bufor ;-)

    (Troche sobie zartuje, ale prawdziwa odpowiedz juz podalem: bank moze obraca
    przelewanymi pieniedzmi, wiec nie oplaca im sie przelewu realizowac za
    szybko).

    RW