  • Data: 2015-09-10 19:55:40
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Jeśli już wykopujesz wątki z zeszłego wieku to było by niezwykle miło aby poza
    emocjami pojawiły
    > się w tej wypowiedzi również jakies konkretne zarzuty.

    Mam odpowiadac merytorycznie na jakies z palca wyssane bajania
    i widzimiski nie poparte ani gramem doswiadczenia na Odrze ani
    zadna inna (nawet wylacznie ksiazkowa) wiedzią ?
    Wystarczy mi ladnych kilka lat doswiadczenia na Odrze
    (to prawda, ze np. taka Odra 1325 miala zaledwie 32kw pamieci:)
    aby stwierdzic ze bzdurzysz Wasc 3po3 bez nawet _cienia_ znajomosci
    zarowno maszyny jak i jej software.

    AK

    ---
    Avast.