  • Data: 2015-08-01 15:38:37
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Pit <n...@s...lonestar.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.08.2015 RW <b...@g...pl> napisał/a:

    > A co jezeli przelew trzeba pokazac analitykom z ABW, UOP czy jakie tam teraz
    > Rzeczpospolita ma trzyliterowe agencje smutnych panow?

    Drobnymi kwotami typu rachunek za telefon czy dziecko na studiach
    potrzebujące na imprezkę, to się "trzyliterowe agencje smutnych panów" nie
    interesują, a jak trzeba przesłać dużą kasę (która by tych smutnych panów
    zainteresowała), to i tak jest SORBNET2, którym to się robi w kilka minut.
    Jeśli sugerujesz, że smutni panowie mają wielki przycisk STOP i patrzą na
    każdy przelew pod kątem przepuścić czy nie, to tak nie jest, zajmują się
    tylko analizą tego co już zostało zaksięgowane (nie wprost, robią to ich
    komputery, które wyszukują "podejrzane przypadki") i ewentualnie blokują
    "wybrańcom" konto.