  • Data: 2015-08-03 08:39:05
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-31 18:11, szemrany pisze:

    > Eeee, że co? Co znaczy "dać Ci kasy na konto"? Wszak danie na konto to
    > właśnie księgowanie, czyli kasa pojawi się na koncie po tym jak proces się
    > zakończy. Nie ma tu dualności żadnej.

    Czasami ze względów optymalizacyjnych robiono tak, że wykonywane było
    uproszczone księgowanie, pełne wykonywane było wieczorem, gdy odłączano
    bazę. Przy księgowaniu musisz wykonać wielu zapisów informacyjnych, tak
    by później móc generować różnego rodzaju zestawienia. Część to po prostu
    wygoda projektantów systemu, żeby można było łatwo wyłuskać niektóre
    dane, część to rzeczy związane z przepisami, jak choćby przygotowanie do
    generowania sprawozdań o większych przelewach czy większym ruchu na koncie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl