  • Data: 2015-07-27 08:30:11
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 lipca 2015 16:50:06 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    wypuszczania patchy) liczy się w dziesiątkach lat

    > Zastanawia mnie dlaczego tak cieżko zrobić raz na kilka lat refaktoring.
    > To tylko gówniana baza danych. Niewiele da się popsuć. Wystarczyło by ta
    > kasę rozbić na transze i co jakiś czas zatrudniac kogoś do pchnięcia
    > software do przodu.

    Bo po kilku latach nikt nie zna szczegółów projektu, ludzie się rozchodzą do innych
    projektów. Dokumentacja może i jest (ale nie pomaga).

    Koszt aktualizacji systemu tej wielkości jest porównywalna z kosztem nowego
    wdrożenia, a w wielu przypadkach większa. Nikt tego nie będzie robił "bo wyszedł nowy
    MySQL, a stary jest już nie wspierany".

    AdamK