  • Data: 2015-07-28 08:09:24
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-25 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl ...

    > Wysłanie protokołów z komisji wyborczych (mało danych, stosunkowo mało
    > zapytań) to jest jakieś poważne obciążenie?
    > Hmm...

    1) zależy jak to zaprojektowano
    2) tak - bo wszystko jak napisałem odbywa się w tym samym czasie-
    większość komisji wysyła w tym samym czasie - masz takiego ddosa. I tego
    nie przewidziano.
    I nie nie tylko jest potrzebna szybka obsługa zapytania, ale i problem
    zachowania spójności - bo o ile - można przyciąć łącze i odrzucić
    niektóre zapytania, to w tym wypadku geniusze nie zadbali o spójność
    danych i te które zeszły częściowo zniszczyły cala resztę. Sorki, ale
    ten kto to projektował nie miał pojęcia o bazach danych większego niż
    proste strony www.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl