  • 61. Data: 2014-10-08 18:02:16
    Temat: Re: OMG!
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 08.10.2014 17:47, Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:134069428.20141008172405@pik-net.pl.invalid...

    > Nie znam się na sztuce, ale nie wykluczałbym, że jakieś dzieła zrobione
    > byle czym nie są w cenie.

    To nie tak działa. Pierwszy obraz namalowany końskim łajnem
    będzie sensacją, pod warunkiem, że zrobi to znany artysta,
    a przynajmniej znany w kręgu artystów (może być "dobrze
    zapowiadający się").
    Merda d'artista poszło za przyzwoite pieniądze, ale jeśli ja spróbuję
    to skopiować, choćby i z ładniejszą puszką, sukcesu nie osiągnę.

    Cześć 'bohomazów' nie jest artystyczną fuszerką, bo w jakiś
    sposób odnosi się do historii (tej nowszej) sztuki czy aktualnych
    trendów. Tylko jest to zupełnie nieczytelne dla ludzie nie siedzących w
    tym dość mocno. I zawsze może paść zarzut, że to tylko kółko wzajemnej
    adoracji mówiące sobie nawzajem "Twój obraz jest świetny, sprzedaj go za
    10^n" ;-) Ale on pada wszędzie. Na psf parę osób to samo mówi
    o nauce ;-)

    Ale ja się nie znam, ledwo przekroczyłem 50%:
    http://www.buzzfeed.com/jenlewis/quiz-can-you-tell-t
    he-difference-between-modern-art-and-art

    ;]

    pzdr
    bartekltg

  • 62. Data: 2014-10-08 18:07:42
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 17:44, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem urzędnik niszczący firmę i biorący za to jeszcze premię i
    > nagrodę z naszych podatków (potem jeszcze płacimy za zasiłki dla
    > zwolnionych pracowników i po latach za odszkodowanie dla przedsiębiorcy)
    > jest nieporównanie bardziej nieetyczny. Tych się powinno karać za
    > zmuszenie nas do niekorzystnego rozporządzenie naszymi pieniędzmi.
    >
    > Jeśli, jak sam zauważyłeś, budżet mu się nie domyka to by oznaczało, że
    > cenę ustala tak aby jakość (z ledwością) wyjść na swoje. Co jest w tym
    > tak szczególnie nieetycznego ?

    W tym tekście o niedomykaniu się budżetu była ukryta ironia. Niestety
    zbyt dobrze ukryta :(

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 63. Data: 2014-10-08 18:12:23
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 08.10.2014 17:59, Marek wrote:
    > oznaczało, że cenę
    > tak
    >
    > No khem, sprzedaje to za 1100 EUR :)

    Chyba niedawno był wątek, czy da się utrzymać z grzebania się
    w elektronice w domu. To jest dowód, że jednak się da.

    pzdr
    bartekltg

  • 64. Data: 2014-10-08 18:12:53
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-08 16:57, Marek wrote:
    > Co wy z tą nietycznością, gdzie są te hordy oszukanych klientów.

    A gdzie są te hordy oszukanych przez znachorów? A gdzie jest Steve Jobs
    który zamiast wyciąć raka wpierdalał zioła? To ludzie ogłupieni
    debilizmamy płynącymi z ust znachorów i wszelkiego rodzaju pseudo
    naukowym bełkotem z czasopism audiofilskich. Czym się różni wiejski
    znachor od dobrze opłacanego kłamcy z gazety audiofilskiej? I tu i tu
    można spotkać zarówno kompletnych debili jak i wyrachowanych gnojów.
    Twierdzenie że coś *działa* wymaga podstaw naukowych, to nie
    średniowiecze. Tymczasem ludzi się oszukuje bełkotając o konturach basów
    i nikt nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Wykorzystuje się fakt że
    spora część społeczeństwa nie domaga się dowodu - wystarczy czysta
    wiara. Jesteś przekonany że oszukiwanie ludzi nie ma związku z etyką?
    Jesteś przekonany że jesli milion ludzi karmionych klamstwami nie
    protestuje to jest to etyczne?

  • 65. Data: 2014-10-08 18:21:24
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):
    > Jeśli sprzedaje tych wzmacniaczy z 10 rocznie to powinien podnieść cenę z
    > 5900 na 5906 to mu powinno wystarczyć na utrzymanie domeny eu.

    Domena jak widzisz działa. Ma zawieszone konto za przekroczenie transferu.
    Swoją drogą głupie, że zamiast policzyć mu za dodatkowy transfer i dodatkowo
    zarobić, to zawieszają konto.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 66. Data: 2014-10-08 18:26:41
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli, jak sam zauważyłeś, budżet mu się nie domyka to by oznaczało, że
    > cenę ustala tak aby jakość (z ledwością) wyjść na swoje. Co jest w tym

    Nieetyczne jest chociażby to, że łączy SOIC drucikami do podstawki DIP.
    Każdemu może się zdarzyć, ale ja takie rzeczy robiłem w warunkach
    wyjazdowych aby uruchomić maszynę. Potem, przy pierwszej sposobności
    zamieniałem na układ DIP, albo jeśli już wyszły to montowałem zamiennik
    na adapterku. On to robi w warunkach domowych, szykując sprzęt warty
    prawie 6kpln. Ten rodzaj montażu pewnie preferuje aby wyglądało
    oldskulowo, bo najwyraźniej w tym środowisku taki ręczny niepowtarzalny
    montaż ma świadczyć o doskonałych parametrach. I z tego powodu montuje
    ten układzik w sposób haniebny. Żeby zrobić wrażenie "oldskulowością"
    pogarsza pewność montażu. Ale cóż w tym złego? Gdy za kilka lat coś
    padnie to przyjedzie i za 1000 zł wlutuje nowy układzik warty 20 zł. I
    to jest właśnie kwestia etyki. Pomijając, że opycha za grube pieniądze
    proste urządzenie które kosztowało go niewiele. Niby nic bo nikt
    kupujących nie zmusza. Tylko że są mamieni opiniami przygotowanymi przez
    kolesia producenta. W sytuacji gdyby chodziło o sprzedawane za grube
    pieniądze, proste urządzenie z diodką LED mające niby leczyć ludzi ze
    wszystkich chorób, mam nadzieję, że nie byłoby tak dużo skorych uważać,
    że to jest jak najbardziej etyczne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 67. Data: 2014-10-08 18:27:34
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > wiara. Jesteś przekonany że oszukiwanie ludzi nie ma związku z etyką?
    > Jesteś przekonany że jesli milion ludzi karmionych klamstwami nie

    Brawo.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 68. Data: 2014-10-08 18:28:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 18:12:53 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > spora część społeczeństwa nie domaga się dowodu - wystarczy czysta
    > wiara. Jesteś przekonany że oszukiwanie ludzi nie ma związku z

    Chwila moment, o konturach basów pisali zadowoleni kliemci.

    --
    Marek

  • 69. Data: 2014-10-08 18:29:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Domena jak widzisz działa. Ma zawieszone konto za przekroczenie
    > transferu. Swoją drogą głupie, że zamiast policzyć mu za dodatkowy
    > transfer i dodatkowo zarobić, to zawieszają konto.

    OK. To powinien sobie dokupić trochę transferu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 70. Data: 2014-10-08 18:32:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Twierdzenie że coś *działa* wymaga podstaw naukowych, to nie
    > średniowiecze. Tymczasem ludzi się oszukuje bełkotając o konturach
    basów

    Jakimi podstawami naukowymi chcesz badać subiektywne odczucia
    audiofilów, za które chcą oni płacić?

    --
    Marek