  • 51. Data: 2014-10-08 17:18:49
    Temat: Re: OMG!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:1406653645.20141008161330@pik-net.pl.invalid...

    > Gdzie artyzm w tym, rzekomym dziele?

    A w niektórych bohomazach uznanych artystów?
    P.G.

  • 52. Data: 2014-10-08 17:19:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 16:47:59 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:
    > I dlatego oba przewody wejściowe idące na potencjometr są ze sobą
    > skręcone. To zapewne obniża przesłuchy między kanałami.

    Czemu w skrętce telefonicznej są też skręcone?:)

    --
    Marek

  • 53. Data: 2014-10-08 17:23:27
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Oprawić w ramkę należy zdjęcie wnętrza tego wzmacniacza i pokazywać
    > adeptom elektroniki jak nie powinno się robić urządzeń, a adeptom
    > "biznesu" jak powinno się robić biznes.

    Od jednych i drugich biorąc za kurs (elektroniki/biznesu) oczywiście
    znacznie więcej niż koszt zdjęcia i ramki :).
    P.G.

  • 54. Data: 2014-10-08 17:24:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Wednesday, October 8, 2014, 5:18:49 PM, you wrote:

    > A w niektórych bohomazach uznanych artystów?

    Przynajmniej są samodzielnym dziełem a nie kopią robioną kredkami woskowymi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2014-10-08 17:25:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 5:19:45 PM, you wrote:

    > Czemu w skrętce telefonicznej są też skręcone?:)

    Poważnie pytasz? O transmisji liniami symetrycznymi chcesz pogadać?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2014-10-08 17:30:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 17:18:07 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Jest to jednorazowe dzieło artysty, wynik procesu twórczego a nie
    > nieprofesjonalna kopia cudzego pomysłu zamknięta w ładnym pudełku.

    No dobra teraz serio, na prawdę nikt nie widzi, że autor tego wzm.
    na zdjęciach z trudem zaciska zęby, żeby powstrzymać szyderczy
    uśmiech? :)

    --
    Marek

  • 57. Data: 2014-10-08 17:35:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 17:25:00 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Poważnie pytasz? O transmisji liniami symetrycznymi chcesz pogadać?

    Widzisz, dodałem uśmiech i też nie pomogło :(

    --
    Marek

  • 58. Data: 2014-10-08 17:44:32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Nie znalazłem informacji dlaczego to musi być zrobione na płytce
    > uniwersalnej. Nie znalazłem informacji dlaczego skoro już ma taką płytkę i
    > gniazdo DIP8 to czemu dał element SOIC8 i przedłużył piny drucikami
    > zamiast chociażby dać adapterek SO8-DIP8 (za 6 zł szt w gotroniku). Jeśli
    > za drogo i mu się budżet nie domyka to mógł kupić płyteczki adaptera po
    > 1,2 zł i dolutować goldpiny. Dla mnie to co robi jest nieprofesjonalne i
    > nieetyczne.

    Moim zdaniem urzędnik niszczący firmę i biorący za to jeszcze premię i
    nagrodę z naszych podatków (potem jeszcze płacimy za zasiłki dla zwolnionych
    pracowników i po latach za odszkodowanie dla przedsiębiorcy) jest
    nieporównanie bardziej nieetyczny. Tych się powinno karać za zmuszenie nas
    do niekorzystnego rozporządzenie naszymi pieniędzmi.

    Jeśli, jak sam zauważyłeś, budżet mu się nie domyka to by oznaczało, że cenę
    ustala tak aby jakość (z ledwością) wyjść na swoje. Co jest w tym tak
    szczególnie nieetycznego ?
    P.G.

  • 59. Data: 2014-10-08 17:47:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:134069428.20141008172405@pik-net.pl.invalid...

    > Przynajmniej są samodzielnym dziełem a nie kopią robioną kredkami
    > woskowymi.

    Nie znam się na sztuce, ale nie wykluczałbym, że jakieś dzieła zrobione byle
    czym nie są w cenie.
    P.G.

  • 60. Data: 2014-10-08 17:59:19
    Od: Marek <f...@f...com>