  • 71. Data: 2014-10-08 18:32:36
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 18:12:53 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Twierdzenie że coś *działa* wymaga podstaw naukowych, to nie
    > średniowiecze. Tymczasem ludzi się oszukuje bełkotając o konturach
    basów

    Jakimi podstawami naukowymi chcesz badać subiektywne odczucia
    audiofilów, za które chcą oni płacić?

    --
    Marek

  • 72. Data: 2014-10-08 18:41:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 6:28:55 PM, you wrote:

    > Chwila moment, o konturach basów pisali zadowoleni kliemci.

    Jasssne...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2014-10-08 18:50:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > znachor od dobrze opłacanego kłamcy z gazety audiofilskiej? I tu i tu
    > można spotkać zarówno kompletnych debili jak i wyrachowanych gnojów.
    > Twierdzenie że coś *działa* wymaga podstaw naukowych, to nie
    > średniowiecze. Tymczasem ludzi się oszukuje bełkotając o konturach basów
    > i nikt nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Wykorzystuje się fakt że
    > spora część społeczeństwa nie domaga się dowodu - wystarczy czysta
    > wiara. Jesteś przekonany że oszukiwanie ludzi nie ma związku z etyką?
    > Jesteś przekonany że jesli milion ludzi karmionych klamstwami nie

    Mogę tylko dodać, że podobne, wielokrotne wywody, prowadziłem na forum
    gdzie dyskutowano (i reklamowano oczywiście) cudowne produkty bioptrona.
    Doszło nawet do gróźb (zawoalowanych) ze strony sprzedawców pod moim
    adresem.

    Z drugiej strony - dostałem parę maili z podziękowaniem od tych, którzy
    przeczytali i nie dali się nabrać.

    Problem w obu przypadkach wydaje się tożsamy - wciskanie ludziom kitu, z
    wykorzystaniem ich ignorancji.

  • 74. Data: 2014-10-08 18:56:09
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 18:50, sundayman pisze:

> [...]
    > przeczytali i nie dali się nabrać.
    >
    > Problem w obu przypadkach wydaje się tożsamy - wciskanie ludziom kitu, z

    Też te dwie sprawy wiązałem. Tylko, ze ten przypadek można skwitować
    słynnym "na biednego nie trafiło" :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 75. Data: 2014-10-08 18:59:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-08 18:32, Marek wrote:
    > basów
    > Jakimi podstawami naukowymi chcesz badać subiektywne odczucia
    > audiofilów, za które chcą oni płacić?

    *DOKŁADNIE* tymi samymi ktorymi bada się subiektywne objawienia Matek
    Boskich, za które płacą wierni. Nie, nie widze różnicy.

  • 76. Data: 2014-10-08 19:07:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-08 18:56, Mario wrote:
    > słynnym "na biednego nie trafiło" :)

    Czyżbyś był jak ten Kali, co uważał że dobro to kradzież cudzej krowy?
    Albo jak ten socjalista co uważał że lepiej okraść bogatego i wydać na
    wódkę dla biedych? Albo jak ten dzichadysta, co twierdzi że zabicie
    chrześcijanina daje +1000 punktów? Etyka względna, tak? Historia zna
    takie przypadki. Szkoda że w kółko te same.

    Ja tam uważam że oszustwo jest oszustwem. Nawet jesli oszukuje się debili.

  • 77. Data: 2014-10-08 19:07:42
    Od: Mario <m...@...pl>

    > *DOKŁADNIE* tymi samymi ktorymi bada się subiektywne objawienia Matek
    > Boskich, za które płacą wierni. Nie, nie widze różnicy.

    Pytanie tylko czy ten wzmacniacz to odpowiednik różańca czy może nawet
    kosztownej monstrancji czy tez może raczej jak jeden z 238
    "autentycznych" gwoździ z krzyża.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 78. Data: 2014-10-08 19:08:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 18:50:05 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Problem w obu przypadkach wydaje się tożsamy - wciskanie ludziom
    kitu, z
    > wykorzystaniem ich ignorancji.

    Nie jestem pewien czy to samo. Czy sprzedawcy LSD sprzedaja kit?
    Nabywcy świadomie kupuja subiektywne werażenia, podobnie jest z
    audiofilami.

    --
    Marek

  • 79. Data: 2014-10-08 19:09:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-08 19:07, Mario wrote:
    > Pytanie tylko czy ten wzmacniacz to odpowiednik różańca czy może nawet
    > kosztownej monstrancji czy tez może raczej jak jeden z 238
    > "autentycznych" gwoździ z krzyża.

    To bez znaczenia. Mechanizm zarobkowania jest taki sam: zerowa wiedza z
    jednej strony + pseudonaukowy bełkot z drugiej.

  • 80. Data: 2014-10-08 19:11:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-08 19:08, Marek wrote:
    > kitu, z
    > Nie jestem pewien czy to samo. Czy sprzedawcy LSD sprzedaja kit?

    W przeciwieństwie do audiofilskich urządzeń LSD *DZIAŁA*. Audiofilstwo
    opera się o kłamstwo, narkotyki o skurwysyństwo.