  • 211. Data: 2014-10-15 16:33:02
    Temat: Re: OMG!
    Od: Bogdan Ryszkiewicz <b...@w...pl>

    On 2014-10-08 08:01:59 +0000, Michał Smolnik said:

> [...]
    g. Z tą płytką

    > Dołożyłby 500 zł i miałby eleganckie PCB. Mogą być nawet
    > jednowarstwowe, jak w tym urządzeniu.
    > Też nie rozumiem tego podejścia.

    Produkcja ręczna i jednostkowa. PCB sugerowałoby masówkę.

  • 212. Data: 2014-10-15 18:54:25
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-15 16:33, Bogdan Ryszkiewicz pisze:

    > Produkcja ręczna i jednostkowa. PCB sugerowałoby masówkę.

    A obudowa robiona na maszynach CNC i opis nakładany sitodrukiem to nie
    sugeruje masówki?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 213. Data: 2014-10-16 03:17:15
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    aaa, no tak. To rzeczywiście mały problem jest.
    Ja oczywiście pamiętam UWCZESNE jaguary, czyli jakieś 7 lat temu.
    No cóż, znaczy trzeba kupować te sprzed przejęcia :)

  • 214. Data: 2014-10-16 17:31:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > UWCZESNE

    o kuśwa, ale napisałem, teraz dopiero zauważyłem...hańba mi.