  • 1. Data: 2014-10-06 15:36:45
    Temat: Co nowego u procesora Warszawa?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Trzy lata temu (2011) obiegł media histeryczny news o Polskim,
    pierwszym (mcy7880 się już nie liczy?) procesorze Warszawa. Na
    stronie firmy, która go opracowała informacje są chyba te same co 3
    lata temu a produkcja była wtedy zapowiadana na połowę 2012. Czy ktoś
    z Was ma jakieś kuluarowe informacje co dalej z tym projektem? Czyżby
    rynek ciągle nie gotowy na erę megabajtowych aplikacji mcu do
    "migania ledem", a moż# ciągle niewielu jest chętnych na
    mikrokontroler do Javy?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-10-06 15:57:07
    Temat: Re: Co nowego u procesora Warszawa?
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 06.10.2014 o 15:36, Marek pisze:
> [...]
    > ciągle nie gotowy na erę megabajtowych aplikacji mcu do "migania ledem",
    > a moż# ciągle niewielu jest chętnych na mikrokontroler do Javy?

    Dotacja zainkasowana, wszyscy zadowoleni - po co jeszcze to sprzedawać?

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 3. Data: 2014-10-06 16:29:18
    Od: s...@g...com

    użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > stronie firmy, która go opracowała informacje są chyba te same co 3
    > lata temu a produkcja była wtedy zapowiadana na połowę 2012.

    Ano bylo. Jak i super procesor od ruska x4 wydajniejszy od
    pentium (na papierze), opracowanie wlasnego OSa u ruskich
    i chinczykow.

  • 4. Data: 2014-10-06 17:11:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 06 Oct 2014 15:57:07 +0200, Michał
    Smolnik<m...@g...com> wrote:
    > Dotacja zainkasowana, wszyscy zadowoleni - po co jeszcze to
    sprzedawać?

    A, chyba że tak.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-10-07 02:12:49
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 17:11:52 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > sprzedawać?
    >

    > A, chyba że tak.
    >

    > --
    >
    > Marek

    Produkcja to same problemy. Jakieś dziwne przepisy, ludzie którym trzeba płacić,
    podatki i ZUS, utylizacja odpadów, kontrole z US PIP Sanepidu i chgw jakie jeszcze. I
    jeszcze jakąś gwarancję trzeba dać. Jak można łyknąć na dotacji i jechać na Bahamy na
    kilka lat to po co coś produkować jak się nie jest frajerem. Jak się kasa skończy to
    metr kwadratowy papy co prąd robi, albo szyba co się sama ściemnia będzie hiciorem. I
    na Antyle.

  • 6. Data: 2014-10-07 03:26:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 06 Oct 2014 15:36:45 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    >rynek ciągle nie gotowy na erę megabajtowych aplikacji mcu do
    >"migania ledem", a moż# ciągle niewielu jest chętnych na

    To samo co z samochodem Syrena

    A.L.

  • 7. Data: 2014-10-07 09:12:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Zachariasz Dorożyński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >na dotacji i jechać na Bahamy na kilka lat to po co coś produkować jak się
    >robi, albo szyba co się sama ściemnia będzie hiciorem. I na Antyle.

    Macie panowie jakis dowod, ze dotacja byla? Na stronie nie widze zadnych
    oznaczen unijnych.

  • 8. Data: 2014-10-07 09:12:36
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-07 02:12, Zachariasz Dorożyński pisze:
> [...]
    metr kwadratowy papy co prąd robi, albo szyba co się sama ściemnia będzie hiciorem. I

    Jak to właściwie jest z tymi dotacjami z EU? Zawsze mi się wydawało, że najpierw
    trzeba wydać ileś
    tam kasy, a dofinansowanie jest tylko na część tej inwestycji.

  • 9. Data: 2014-10-07 09:29:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Bool" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jak to właściwie jest z tymi dotacjami z EU? Zawsze mi się wydawało, że
    >najpierw trzeba wydać ileś tam kasy, a dofinansowanie jest tylko na część
    >tej inwestycji.

    Trzeba, ale jesli to sa np. glownie pensje (nawet firmy trzeciej) to sprawa
    jest do "uzgodnienia".

  • 10. Data: 2014-10-07 13:09:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 6 Oct 2014 17:12:49 -0700 (PDT), Zachariasz
    Dorożyński<k...@g...com> wrote:
> [...]
    > coś produkować jak się nie jest frajerem. Jak się kasa skończy to
    > metr kwadratowy papy co prąd robi, albo szyba co się sama ściemnia

    I co Pan na to, Panie A.L., u was w Ameryce można tak byznesy robić
    jak robimy to za pomocą Unii? :-)

    --
    Marek