    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 28 Sep 2018 06:22:00 -0700 (PDT)
    Subject: Re: OC Warta Assistance złoty
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2018 15:07:36 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > No, dla ciebie nie ma. U mnie nawet konsultacja u dwu agentów ich nie
    > rozwiała. Jeden mi powiada że liczy się odległość od miejsca awarii do
    > miejsca zameldowania, drugi że miejsce do którego przyjeżdża pomoc
    > drogowa i długość trasy holowania gdziekolwiek ono by nie było.
    > Oczywiście w ramach tego 200km limitu.

    Ale przecież te 25km i 200km czegoś innego zupełnie dotyczą więc obaj konsultanci
    dobrze Tobie wytłumaczyli tylko pewnie każdego o coś innego pytałeś
    1. "Jeden mi powiada że liczy się odległość od miejsca awarii do miejsca
    zameldowania" Jeśli w polisie w polu adres podałeś miejsce zameldowania to jest tak
    jak mówił konsultant- do 25km od miejsca zameldowania się holowanie nie należy
    2 "miejsce do którego przyjeżdża pomoc drogowa i długość trasy holowania gdziekolwiek
    ono by nie było."
    Bo tak jest. Masz limit 200km czyli do 200km mogą Twoje auto lawetą podwieźć. Chyba
    ze zdarzenie to wypadek to wtedy limitu nie ma wg OWU które znalazłem w googlach.

    > Tu to samo - ty i Liwiusz macie
    > zupełnie różne zdania.

    Gdzie widzisz różnice? Raczej tak samo gadamy

    > To nie ja. I adres zameldowania to niekoniecznie adres zamieszkania.

    Dokłądnie tak. Cieżko eozumujący jestes więc napisałem łopatologicznie- "od adresu
    który podałes w polisie do miejsca zdarzenia)

    > tej kwestii nie miałem żadnych uwag. Dopiero Liwiusz wyskoczył że nie ma
    > żadnego odnośnika w aneksie do tej umowy do miejsca zameldowania.

    To nie aneks tylko OWU
    I odniesienia do miejsca zameldowania faktycznie nie ma

    > Tak że pomyślałem że chodzi tylko o minimalny limit ?>kilometrów do przejechania w
    ramach holowania >uszkodzonego auta.

    To złe pomyślałeś

    > Że poniżej 25km to już
    > ubezpieczony sam musi się postarać we własnym zakresie o transport auta.

    Też złe pomyślałeś
    Jeśli w promieniu 25km od adresu który podałeś w polisie zdarzy się Tobie awaria to
    laweta się nie należy
    Jeśli awaria będzie dalej jak 25km od adresu który podałeś w polisie to możesz
    zamówić lawetę i zawiozą auto tam gdzie zechcesz ale nie dalej jak 200km.
    Teraz zrozumiałeś?
    Prościej się chyba wytłumaczyć nie da
    No i przeczytaj wreszcie to OWU- 5 stron zaledwie