  • Data: 2018-09-28 18:03:55
    Temat: Re: OC Warta Assistance złoty
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-28 o 15:22, Kris pisze:
    > Ale przecież te 25km i 200km czegoś innego zupełnie dotyczą więc obaj konsultanci
    dobrze Tobie wytłumaczyli tylko pewnie każdego o coś innego pytałeś
    > 1. "Jeden mi powiada że liczy się odległość od miejsca awarii do miejsca
    zameldowania" Jeśli w polisie w polu adres podałeś miejsce zameldowania to jest tak
    jak mówił konsultant- do 25km od miejsca zameldowania się holowanie nie należy
    > 2 "miejsce do którego przyjeżdża pomoc drogowa i długość trasy holowania
    gdziekolwiek ono by nie było."
    > Bo tak jest. Masz limit 200km czyli do 200km mogą Twoje auto lawetą podwieźć. Chyba
    ze zdarzenie to wypadek to wtedy limitu nie ma wg OWU które znalazłem w googlach.

    Nigdy mnie nie interesował ten górny limit, czyli transport do 200km. To
    wyraźnie pisze już w dokumentacji będącej w moim posiadaniu.
    Nie pisze natomiast nic o minimum, czyli czegoś co dotyczy tych 25km.
    Zapytałem kogoś kto to powinien wiedzieć, czyli tych dwu agentów, a
    dostałem dwie różne odpowiedzi. Pytam więc na grupie, a tu znowu nic
    pewnego,. Sytuację by wyjaśniło zacytowanie tego ustępu o świadczeniu
    usługi holowania w ramach Złotego Assistance określającego dolny limit.

    > Gdzie widzisz różnice? Raczej tak samo gadamy

    > Dokłądnie tak. Cieżko eozumujący jestes więc napisałem łopatologicznie- "od adresu
    który podałes w polisie do miejsca zdarzenia)

    > To nie aneks tylko OWU

    Typowe, zaraz zaczniesz o mieszkańcach planety Vegi.

    > I odniesienia do miejsca zameldowania faktycznie nie ma

    No to co z tym zrobimy? Jest pole do odwoływania się?

    ramach holowania >uszkodzonego auta.
    > To złe pomyślałeś

    No, tak właściwie to na podstawie czego tak twierdzisz? Masz przed sobą
    te dane czy wcześniej praktykowałeś?

    > Też złe pomyślałeś
    > Jeśli w promieniu 25km od adresu który podałeś w polisie zdarzy się Tobie awaria to
    laweta się nie należy
    > Jeśli awaria będzie dalej jak 25km od adresu który podałeś w polisie to możesz
    zamówić lawetę i zawiozą auto tam gdzie zechcesz ale nie dalej jak 200km.
    > Teraz zrozumiałeś?
    > Prościej się chyba wytłumaczyć nie da
    > No i przeczytaj wreszcie to OWU- 5 stron zaledwie

    Ty mi nie tłumacz bo to tylko jedna z wersji którą już słyszałem od
    zawodowców. Albo cytat z  aneksu do umowy albo link. Bo tak to czego byś
    nie napisał i tak nie będzie na 100% wiarygodne. Samo Twoje zapewnienie
    że Ty dobrze myślisz to niestety za mało.