-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: OBD2 ELM 327 warto?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kmihut$ipj$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 10 May 2013 23:11:32 +0200
Message-ID: <bjd1lkgt1gop$.b5xwwxb8mhyc.dlg@40tude.net>
Lines: 24
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.251.151
X-Trace: 1368220293 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 83.25.251.151:50480
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491629
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 10 May 2013 12:25:30 +0200, Ergie napisał(a):
> Witam!
>
> Pacjent to Opel Zafira 2
>
> Co jakiś czas wyskakuje mi jakiś błąd (zapala się kontrolka Check Engine) i
> po kilku uruchomieniach silnika gaśnie. W serwisie za odczyt błędów liczą
> sobie 50 zł, a za tyle to można kupić interfejs ELM 327 na BT i jakąś
> aplikację na telefon która poda numery błędów ODB2.
ELM327 w pozwoli zapewne na diagnostykę tylko w bardzo podstawowym
zakresie.
Na pewno uda się odczytać te parametry i błędy ECU objęte standardem, ponad
to różnie bywa - zazwyczaj się nie da.
> Jeśli odpowiedz na pytanie czy warto jest pozytywna to pytanie bonusowe -
> Czy może lepiej kupić jakiś inny interfejs diagnostyczny który da większe
> możliwości?
Do Opla najlepiej OP-COM.
Umożliwia diagnostykę na takim poziomie jak komputery w ASO.
Czyli masz pełen dostęp do wszystkich czujników, wszystkich systemów,
możliwość programowania kluczyków, zmiany niektórych parametrów itp. itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.13 11:50 John Kołalsky
- 11.05.13 21:36 m4rkiz
- 13.05.13 08:09 Mirek Ptak
- 13.05.13 08:45 PJ
- 13.05.13 09:48 Ergie
- 13.05.13 10:17 Mirek Ptak
- 13.05.13 10:45 Ergie
- 13.05.13 18:37 John Kołalsky
- 13.05.13 18:40 John Kołalsky
- 13.05.13 21:54 PlaMa
- 13.05.13 21:59 PlaMa
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=