  • Data: 2013-05-13 21:54:03
    Temat: Re: OBD2 ELM 327 warto?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-11 21:36, m4rkiz pisze:

    > da sie, kasowalem z androida po bt w kangoo i santa fe

    potwierdzam, kasowane przez OBDII z bt na Xsarze Picasso za pomocą laptopa.

    co do kupna to są takie małe drobne chińczyki z bluetoothem, które można
    założyć na port, zamknąć klapkę bezpieczników i jeździć z ciągle
    podpiętym i niewidocznym urządzeniem.

    Uważaj na allegro na cfaniaczków co nie sprzedają urządzenia ale usługę
    zamówienia z chin. Czekasz potem 3 tygodnie za 60zł, lepiej zamówić
    bezpośrednio w chinach i czekać 3 tygodnie za 30 zł (i jeszcze Ci masę
    softu dadzą :) ).