eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    References: <a...@t...no1>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
    <a...@g...com>
    <g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
    <f...@g...com>
    <129bz8mal4i80$.1s8drwp2gy3nb$.dlg@40tude.net>
    <5c573a19$0$15174$426a34cc@news.free.fr>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5c573c6f$0$15174$426a34cc@news.free.fr>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1mblyiwt5yihy$.xktsufjhbud1$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nhovtup41jvx$.8zec3x1u1xs.dlg@40tude.net>
    Organization: : : :
    Date: Sun, 3 Feb 2019 21:50:43 +0100
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1549227043 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 500 77.253.217.116:38774
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2621
    X-Received-Body-CRC: 1101735863
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740711
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>>> To nie wynika ze sprytu, tylko z Tradycji. W technice lampowej był
    >>>> to najbardziej rozsądny układ prostownika pełnokresowego -- duodioda
    >>>> próżniowa i odpowieni transformator do tego. Dwie anody przy jedniej
    >>>> katodzie -- to fraszka dla konstruktora.
    >>>
    >>> W praktyce to jednak byly dwie diody obok siebie.
    >> Grzana katoda raczej jedna.
    >
    > Dwa "cylindry" anod wymagaja dwoch katod, po jednej w kazdym.
    >
    > W AZ1 to chyba nawet byly dwie osobne katody - tzn dwa osobne wlokna,
    > wspolnie polaczone.
    >
    > https://sklep.lampyelektronowe.pl/?555,az1-nos
    > https://imged.pl/lampa-prostownicza-az-1-unitra-dola
    m-sprawna-33193217.html

    To bardzo stare dzieje. EZ80 miała dwie anody nanizane na jedną katodę.
    I dwa radiatory tych anod pod kątem 90 stopni. Na niektórych zdjęciach
    z gugla to widać.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: