eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Data: 2019-02-03 21:50:43
    Temat: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>>> To nie wynika ze sprytu, tylko z Tradycji. W technice lampowej był
    >>>> to najbardziej rozsądny układ prostownika pełnokresowego -- duodioda
    >>>> próżniowa i odpowieni transformator do tego. Dwie anody przy jedniej
    >>>> katodzie -- to fraszka dla konstruktora.
    >>>
    >>> W praktyce to jednak byly dwie diody obok siebie.
    >> Grzana katoda raczej jedna.
    >
    > Dwa "cylindry" anod wymagaja dwoch katod, po jednej w kazdym.
    >
    > W AZ1 to chyba nawet byly dwie osobne katody - tzn dwa osobne wlokna,
    > wspolnie polaczone.
    >
    > https://sklep.lampyelektronowe.pl/?555,az1-nos
    > https://imged.pl/lampa-prostownicza-az-1-unitra-dola
    m-sprawna-33193217.html

    To bardzo stare dzieje. EZ80 miała dwie anody nanizane na jedną katodę.
    I dwa radiatory tych anod pod kątem 90 stopni. Na niektórych zdjęciach
    z gugla to widać.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: