-
X-Received: by 2002:a81:27cd:: with SMTP id n196mr199263ywn.2.1548990963865; Thu, 31
Jan 2019 19:16:03 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:27cd:: with SMTP id n196mr199263ywn.2.1548990963865; Thu, 31
Jan 2019 19:16:03 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!nntp.giganews.com!v55no4780045qtk.0!news-out.google.com!h3ni2453qtk
.1!nntp.google.com!v55no4780043qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
legroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Thu, 31 Jan 2019 19:16:03 -0800 (PST)
In-Reply-To: <n...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
References: <a...@t...no1>
<q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<1...@g...com>
<c...@g...com>
<1...@t...no1>
<6...@g...com>
<5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5...@g...com>
<7...@g...com>
<9...@g...com>
<1uhrglrn99bre.2l4yen7hdry4$.dlg@40tude.net>
<4...@g...com>
<n...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 01 Feb 2019 03:16:03 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740630
[ ukryj nagłówki ]Idea pracy traktora troche inna niz samochodu. Jak odpali to cztery godziny jezdzi. W
miejskim samochodzie raczej niemozliwy taki tryb pracy. Kierunkowskazow i swiatel
stopu na polu nie uzywa. Silnika wentylatora chlodnicy nie ma, elektrycznej pompy
paliwa nie ma, zaplonu elektrycznego nie ma. To i 250W pradnica jest w sam raz. Poza
tym nie zgasnie jak mu pradu braknie.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.19 05:46 HF5BS
- 01.02.19 05:52 HF5BS
- 01.02.19 09:42 J.F.
- 01.02.19 09:49 J.F.
- 01.02.19 09:57 HF5BS
- 01.02.19 10:16 RoMan Mandziejewicz
- 01.02.19 10:25 J.F.
- 01.02.19 12:06 Tomalo
- 01.02.19 12:22 Tomalo
- 01.02.19 12:29 Tomalo
- 01.02.19 12:37 Tomalo
- 01.02.19 12:55 J.F.
- 01.02.19 13:04 J.F.
- 01.02.19 13:33 J.F.
- 01.02.19 13:33 Tomalo
Najnowsze wątki z tej grupy
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=