eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Data: 2019-01-31 22:24:02
    Temat: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 31 Jan 2019 06:16:45 -0800 (PST), Tomalo napisał(a):
    > W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:01:45 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    >> I w tym momencie nalezy przestac czytac Twoje pierdolenie zeby czasu nie marnowac.
    W Zukach, Syrenach , Warszawach itp regulator byl ustawiany na ok 14V. Byl to
    mechaniczny regulator i mial wiekszy rozrzut dochodzacy do +-0,5V. Problemy z
    odpalaniem wynikaly z czegos innego.
    >
    > To nie czytaj! Nie ma takiego obowiązku. Prądnica w Żuku miała napięcie znamionowe
    12 V natomiast alternator we współczesnym samochodzie ma napięcie znamionowe 14 V.
    > Widzisz, te drobna różnicę?

    Przeciez skoro uwazasz, ze 14V nie naladuje akumulatora do pelna, to
    12V nie naladuje wcale.

    Po prostu - to napiecie "znamionowe". Czyli "pradnica przeznaczona do
    samochodow z instalacja 12V". A dokladniej "instalacji o napieciu
    znamionowym 12V"

    A tak naprawde to ~14V.

    Zreszta pradnica jak alternator byla regulowana - to regulator
    wyznaczal napiecie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: