eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5...@g...com>
    <7...@g...com>
    Date: Thu, 31 Jan 2019 22:24:02 +0100
    Message-ID: <1pmblnhub10i3$.8zqwk6lbawcu$.dlg@40tude.net>
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1548969832 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 82.143.187.50:52471
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740616
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 31 Jan 2019 06:16:45 -0800 (PST), Tomalo napisał(a):
    > W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:01:45 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    >> I w tym momencie nalezy przestac czytac Twoje pierdolenie zeby czasu nie marnowac.
    W Zukach, Syrenach , Warszawach itp regulator byl ustawiany na ok 14V. Byl to
    mechaniczny regulator i mial wiekszy rozrzut dochodzacy do +-0,5V. Problemy z
    odpalaniem wynikaly z czegos innego.
    >
    > To nie czytaj! Nie ma takiego obowiązku. Prądnica w Żuku miała napięcie znamionowe
    12 V natomiast alternator we współczesnym samochodzie ma napięcie znamionowe 14 V.
    > Widzisz, te drobna różnicę?

    Przeciez skoro uwazasz, ze 14V nie naladuje akumulatora do pelna, to
    12V nie naladuje wcale.

    Po prostu - to napiecie "znamionowe". Czyli "pradnica przeznaczona do
    samochodow z instalacja 12V". A dokladniej "instalacji o napieciu
    znamionowym 12V"

    A tak naprawde to ~14V.

    Zreszta pradnica jak alternator byla regulowana - to regulator
    wyznaczal napiecie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: