-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
Newsgroups: pl.misc.elektronika
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <a...@t...no1>
<q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<1...@g...com>
<c...@g...com>
<1...@t...no1>
<6...@g...com>
<5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5...@g...com>
<7...@g...com>
Date: Thu, 31 Jan 2019 22:24:02 +0100
Message-ID: <1pmblnhub10i3$.8zqwk6lbawcu$.dlg@40tude.net>
Lines: 20
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1548969832 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 82.143.187.50:52471
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740616
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 31 Jan 2019 06:16:45 -0800 (PST), Tomalo napisał(a):
> W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:01:45 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
napisał:
>> I w tym momencie nalezy przestac czytac Twoje pierdolenie zeby czasu nie marnowac.
W Zukach, Syrenach , Warszawach itp regulator byl ustawiany na ok 14V. Byl to
mechaniczny regulator i mial wiekszy rozrzut dochodzacy do +-0,5V. Problemy z
odpalaniem wynikaly z czegos innego.
>
> To nie czytaj! Nie ma takiego obowiązku. Prądnica w Żuku miała napięcie znamionowe
12 V natomiast alternator we współczesnym samochodzie ma napięcie znamionowe 14 V.
> Widzisz, te drobna różnicę?
Przeciez skoro uwazasz, ze 14V nie naladuje akumulatora do pelna, to
12V nie naladuje wcale.
Po prostu - to napiecie "znamionowe". Czyli "pradnica przeznaczona do
samochodow z instalacja 12V". A dokladniej "instalacji o napieciu
znamionowym 12V"
A tak naprawde to ~14V.
Zreszta pradnica jak alternator byla regulowana - to regulator
wyznaczal napiecie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.19 22:28 J.F.
- 31.01.19 22:40 ToMasz
- 31.01.19 22:50 J.F.
- 31.01.19 22:57 J.F.
- 31.01.19 23:27 Zenek Kapelinder
- 01.02.19 00:54 J.F.
- 01.02.19 04:16 Zenek Kapelinder
- 01.02.19 05:46 HF5BS
- 01.02.19 05:52 HF5BS
- 01.02.19 09:42 J.F.
- 01.02.19 09:49 J.F.
- 01.02.19 09:57 HF5BS
- 01.02.19 10:16 RoMan Mandziejewicz
- 01.02.19 10:25 J.F.
- 01.02.19 12:06 Tomalo
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=