eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a81:450:: with SMTP id 77mr176288ywe.6.1548939793582; Thu, 31 Jan
    2019 05:03:13 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:450:: with SMTP id 77mr176288ywe.6.1548939793582; Thu, 31 Jan
    2019 05:03:13 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no35
    02495qtk.0!news-out.google.com!h3ni1843qtk.1!nntp.google.com!v55no3502490qtk.0!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 31 Jan 2019 05:03:13 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <a...@t...no1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <5c508e73$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <q2q6pk$u5n$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <a...@t...no1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 31 Jan 2019 13:03:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 28
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740589
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > > Samochód z klimą ma mocniejszy alternator niż taki sam wóz bez klimy.
    > > Przykładowo jakiś tam Fiat z klimą ma alternator o wydajności 90 A a ten
    > > sam model bez klimy ma tylko 70 A generator.
    >
    > Zawsze mnie to zastanawiało. Dlaczego? Przecież kompresor klimy nie jest
    > elektryczny. Elektryczne są jedynie wentylatory, ale one i tak są obecne w
    > samochodzie bez klimy, po prostu wentylator skraplacza klimy i chłodnicy
    > silnika (u mnie to ten sam i nie bardzo sobie wyobrażam inaczej) przy
    > klimie chodzi częściej... ale jak samochód stoi odpalony, to ten sam
    > wentylator też co jakiś czas się załącza, nawet gdy nie ma klimy, i
    > alternator powinien to zapotrzebowanie pokryć.

    Dlatego, że w niektórych samochodach wentylatorów jest więcej i te dodatkowe włączają
    się po włączeniu klimatyzacji. Ponieważ biorą sporo prądu więc producentowi pojazdu
    bilans się nie zgadzał więc musiał dać mocniejszy alternator.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: